Jump to content
Annons

Excubator - Martin, Martin

Tycks?  

5 röster

1. 1. Tycks?

• 1. suger!
      2
    • 2. inte alls min muffins..
      0
    • 3. njae..
      0
    • 4. Spännande!
      0
    • 5. Bästa sen thåström.
      3

Recommended Posts

Excubator (oregistrerad)
Postat (redigerat)

LÅTNAMN: Martin, Martin

ARTIST/GRUPP: Excubator

GENRE: Ful-Punk

LÅTLÄNGD: 1:11

KOMPOSITÖR: Excubator

PRODUCENT: Excubator

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 1.4 MB

STATUS: Skiss

LÅTLÄNK:

Köpte mig äntligen en mick idag och tänkte att nu är det dags att leka lite! Slarva ihop en 5-minutersgrej och körde in. /vet/ att sången distar, men eftersom jag inte har en riktig preamp så fick V-Amp2 rycka in vilket också fick lite knasiga konsekvenser.. ska göra en omtagning senare.

Vill ha lite EQ-tips på det här.. känner inte att jag får sång och gitarr att samspela riktigt ordentligt, och vill gärna lyfta fram en luftigare känsla i gitarren..

Eftersom många är fispretantiösa filosofwannabies och skriver djupa förklaringar till vad deras låtar handlar om så kan ju inte jag vara sämre.. låten handlar om.. Ingenting alls! Dock är den tillägnad en person på forumet.. You know who you are darling. 😕

Redigerat av Excubator
Annons
Excubator (oregistrerad)
Postat

Verkar nästan som om du och jag blir ensamma om att kommentera den här sörjan, chilone. =)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.