kidorange Postat 26 januari 2013 Postat 26 januari 2013 Hej hej! Kan vara dags med en presentation. MItt namn är Daniel och kommer från Linköping. Inom musiken så är det främst house, dub,trance men lyssnar på allt från klassiskt till hårdrock. Musiken jag fokuserar på i min kommande daw kommer vara house. Har fått mycket bra hjälp och tips på vad man som nybörjare ska titta lite extra på när det gäller hårdvara och mjukvara. Skulle kunna rekommendera detta forum till alla som gillar att göra musik. Bjuder på stavfel. Hälsningar Daniel
Kr-illo Postat 26 januari 2013 Postat 26 januari 2013 Välkommen Daniel. Hoppas att du ska trivas. 🙂 1
Kr-illo Postat 26 januari 2013 Postat 26 januari 2013 Va ?.........+Plusmedlem ? vad innebär det..? 1
kidorange Postat 26 januari 2013 Trådstartare Postat 26 januari 2013 Va ?.........+Plusmedlem ? vad innebär det..? Provade vad det var 😄, Kunde kolla runt på allt som sidan har att erbjuda!
CHAE Postat 26 januari 2013 Postat 26 januari 2013 Välkommen hit. Hoppas att du ska trivas här 🙂 Vänligen, CHAE 1
kidorange Postat 26 januari 2013 Trådstartare Postat 26 januari 2013 Tackar tackar, har fått ett varmt välkomnande känner jag 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.