joachime Postat 25 januari 2013 Postat 25 januari 2013 Jo, jag vet. Det är konkurrerande tidning men det är så pass sällan han dyker upp i media att det måste uppmärksammas. Musikermagasinet har i senaste numret lyckats få en intervju med Michael B Tretow. Det är Håkan Lindberg, även han veteran inom ljudteknik, som träffat Tretow i hans hem och bland annat pratat om Abbas inspelningar i Metronomestudion (numer Atlantis). Tycker det är väl värt de 49 kronor numret kostar. PS. Ni inbitna Tretow-fanboys (läs Valle) kanske inte hittar något nytt i artikeln. Men ni kommer väl stödköpa numret ändå, misstänker jag. DS.
BluesBoy Postat 25 januari 2013 Postat 25 januari 2013 Tidningen ligger på vardagsrumsbordet och väntar. 🙂
Wernborg Postat 25 januari 2013 Postat 25 januari 2013 Känns som han dragit dom historierna hur många gånger som helst i både tv och tidningar. Å andra sidan tillkommer ju nya intresserade hela tiden, så det kanske är motiverat för att hålla legenden "vid liv". 1
Valle Postat 25 januari 2013 Postat 25 januari 2013 PS. Ni inbitna Tretow-fanboys (läs Valle) kanske inte hittar något nytt i artikeln. Men ni kommer väl stödköpa numret ändå, misstänker jag. DS. 😄
KillwithSkill Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Killen som hatar cymbaler! APK-limpor i baskaggar, blöta handdukar osv...
Valle Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Killen som hatar cymbaler! He he... Ja, sa han inte något i stil med "skräp som alltid sabbar ett i övrigt bra trumsound"?
Bullerbyn Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Pratar han något om Ola Brunkert? Fantastisk trummis!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.