NONHALO Postat 16 mars 2005 Postat 16 mars 2005 (redigerat) LÅTNAMN: namnlös ARTIST/GRUPP: Kraum GENRE: Electro LÅTLÄNGD: 3:20 KOMPOSITÖR: Nonhalo PRODUCENT: Nonhalo EV. MEDVERKANDE:Nonhalo INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mo3 STORLEK: 6:12 STATUS: skiss LÅTLÄNK: http://www.demomusic.nu/download.php?id=3234 min första låt jag lägger upp här för allmän belyssning 🙂 ska spela in sång till den senare. Redigerat 16 mars 2005 av NONHALO
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 16 mars 2005 Postat 16 mars 2005 ska spela in sång till den senare. Ska ge feedback senare.
Haunted-Mansion Postat 16 mars 2005 Postat 16 mars 2005 piano klinkandet påminner om introt på en hammerfall låt, fallen tror jag den heter. Annars skön låt, lite platt möjligtvis
Arete Postat 16 mars 2005 Postat 16 mars 2005 Fint pianospel i början, skönt intro. Blev lite oldschool datorspelsmusik över den när den väl kom igång, vet inte om pampig är det rätta ordet. Påminner lite om M83. Lite mer djup i kicken hade inte suttit fel, känns lite tom i nedre registren.
NONHALO Postat 16 mars 2005 Trådstartare Postat 16 mars 2005 ska fixa till kicken i samband med att den är helt klar =) tack för synpunkterna
ifransson Postat 16 mars 2005 Postat 16 mars 2005 Bra "piano-plink" men det saknas bas för vara riktigt "pampig" 🙂 Trummorna är bra men kunde vara "tyngre" ... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.