Mojje Cruncher Andersson Postat 3 juni 2013 Trådstartare Postat 3 juni 2013 Tack allihopa! Avseendet gällande nackar så kan jag meddela,..... Man blev inte lika stel i den för tjugo år sedan!!!! Mohahahaha!!! Piiiz!!! /Mojje
Ken Kängström Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 Grattis igen Mojje! Skitkul, och du förtjänar det! =)
Mojje Cruncher Andersson Postat 3 juni 2013 Trådstartare Postat 3 juni 2013 Bockar och bugar allihopa!!! Det blir snabbt bråda tider!!!!! Lite svettigt ska man väl ha!!! Mohahahah! Får ju träffa dig Ken uppe på Sabaton Open Air om inte annat!!! /Mojje
Demonproducenten Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Tänkte bara uppa en notis om varför det varit så in i helsikes tyst här.....! För vi fakkin vann Wacken Metal Battle Sweden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tyskland ska jämnas med marken i Augusti!!! Likaså Sabaton Open Air!!!! ....så jag har haft lite att göra! Kommer mer info snart!! Piiiz bangeeerz!!! /Mojje kul som fan 🙂grattis!
Mojje Cruncher Andersson Postat 9 juni 2013 Trådstartare Postat 9 juni 2013 kul som fan 🙂 grattis! Thanx Demonen!!!! /Mojje
Mojje Cruncher Andersson Postat 19 juni 2013 Trådstartare Postat 19 juni 2013 (redigerat) För att inte göra för mycket väsen och dessutom hålla det lugnt avseende marknadsföring etc så postar jag här i min egna tråd istället än under annan avdelning. Det är ju så här..... Bandet vann ju! Wacken Metal Battle! Fy fan vad vi är bra som värsta student! Ha ha ha!!! Det finstilta visar mer av sidorna bakom denna tävling som är helt fantastisk. Vi måste ta oss till Wacken för egen maskin och egna medel. Inget konstigt i det men det är apdyrt! Därför har vi startat ett litet projekt som vi kallar; Vengha - Road to Wacken Alla som vill kan supporta oss genom att köpa en t-shirt!!! Här finns mer att läsa om detta: https://www.facebook...383850088382317 Som sagt, en ytterst ödmjuk förfrågan. Skicka ett PM eller maila oss på venghatube@gmail.com. Stort tack på förhand! Vänligen. /Mojje Vengha Redigerat 19 juni 2013 av Mojje Cruncher Andersson
Mojje Cruncher Andersson Postat 20 juni 2013 Trådstartare Postat 20 juni 2013 Uppar lite med böjt huvud och kepsen i handen! Piiiz bangeeerz! /Mojje
Lundin Postat 21 juni 2013 Postat 21 juni 2013 Det är ett solklart köp Mojje.. Lycka till igen om jag glömt skriva det i tråden.. 🙂
Mojje Cruncher Andersson Postat 15 augusti 2013 Trådstartare Postat 15 augusti 2013 Då är det dags för Rockstad Falun eller Sabaton Open Air som det nu mer heter. Vengha står på scenen klockan 18.00 på Falunscenen. Kom och knäck en birch efter giget! Hang em' high!!! /Mojje
Terror Postat 16 augusti 2013 Postat 16 augusti 2013 Fan Mojje vad händer? Dags för lite videouppdateringar snart ju! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.