Naymari Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Bara gjort en snabb genomlyssning i lurar. Har 5 i täten nu. HIttade mitt egna bidrag. Insåg hur off den är 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Nu har jag plågat mig igenom alla bidrag och måste säga att det överlag är ingen vidare kvalitet. Tycker nog att det fanns några, minst, bättre i förra tävlingen. Finns några som jag får lyssna på flera gånger men resten behövs inte eftersom de inte har en chans i min röstningslista. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Sissådär..har gjort en enklare övergripande lyssning på alla bidrag för att få ett snabbt intryck och kan ganska direkt tycka att flertalet har mixat bort det jag själv gillade med låten, d.v.s "röjigt liveband-feelingen" .. Det kändes också som de trummisar här som gett låten ett försök är ganska utmärkande bland bidragen.. Jag har en ganska solklar favorit just nu som tänkt på helheten. Kudos till JoachimE som håller i trådarna ( igen!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohnRick Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Håller med om att det faktiskt blir lättare att rösta denna gång. Nästan bestämt mig efter första genomlyssningen, men tar några vändor till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signia Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Måste också hålla med om att det är lite lägre lägstanivå än förra tävlingen. Fast å andra sidan var det ingen liten uppgift heller. 54 spår, och lite sorteringsbehov ibland spåren med. Jävligt kul att det ändå är 26 pers som klivit på bussen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Badertheinvader Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Lyssnar ni wav eller mp3? Lyssnade precis på mp3 och känner när jag jämför med filen jag skickade in att det var i princip helt förstört, ska lyssna wav nu för att se om det är bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fender__ Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Spännande.. Det finns dom som lagt ner lite mer energi på detaljer som gör att deras mixar sticker ut lite mer. Får nog lyssna igenom ett par gånger till. Finns två eller tre som förtjänar 1:a plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jon Rinneby Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 (redigerat) Spännande.. Det finns dom som lagt ner lite mer energi på detaljer som gör att deras mixar sticker ut lite mer. Får nog lyssna igenom ett par gånger till. Finns två eller tre som förtjänar 1:a plats. Det är väldigt stor skillnad mellan mixarna, vilket såklart är kul, men framförallt tycker jag det märks i refrängerna vilka som jobbat med dynamik, detaljer och bredd, detta är låtens starka sida, enligt mig, och här låten förtjänar en extra skjuts! Några har lyckats bra, andra mindre 🙂 Personligen fastnade jag tillslut för två bidrag. Redigerat 18 januari 2013 av Yllet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fender__ Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Tycker själv det var just trummorna och sången som var det svåraste. andra versen om jag inte minns fel hade minst ett S i varje ord typ. Nu måste man vänta i 2 hela veckor. Hade det inte räckt med en vecka egentligen? :/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Ja det blir ju inte så många bidrag att välja emellan. Men å andra sidan måste man ge alla som inte är så kunniga chansen att få tid att bilda sin uppfattning. Men det känns så olidligt lång tid att vänta på resultatet. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Error (509) This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled! Mirror? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 kan inte heller dra hem filerna 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pile63 Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Dropbox har tydligen sagt sitt och dragit på semester.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Krocka me en tomkartong.... Men tills man hört er andra är man ju en vinnare.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Skulle ju vänta med genomlyssningen till helgen men det gick "sådär" 😛 Har hittat tre stycken bidrag som jag gillar skarpt 🙂 Hittade dessutom mitt eget bidrag och I'm with Naymari; jag är också helt off 😆 Nåja, kul att vara med i alla fall. Skickar någon en tröst-tisha på posten? 😕😄 "Jag var med i SF mixtävning och vann inte" Vänligen, CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 januari 2013 Dela Postat 18 januari 2013 Jag vet f ö vad jag fuckade upp 😄 Well, you live and you learn 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BurninSven (oregistrerad) Postat 19 januari 2013 Dela Postat 19 januari 2013 Jag får inte fatt på zip filerna blir nåt nedladdnings strul, ska testa med flera webläsare och se om det hjälper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 19 januari 2013 Dela Postat 19 januari 2013 Jag får inte fatt på zip filerna blir nåt nedladdnings strul, ska testa med flera webläsare och se om det hjälper läser du några posts ovanför dig verkar det vara fler som har samma problem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BurninSven (oregistrerad) Postat 19 januari 2013 Dela Postat 19 januari 2013 Nix det verkar som att det är något strul på riktigt. Nåväl det kommer väl i morn i stället. Yup du har rätt men det fixar sig säkert till i morn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 19 januari 2013 Trådstartare Dela Postat 19 januari 2013 Jaha, då vet vi vad dropbox går för. 😉 Jag fixar nya nedladdningslänkar under dagen. Jag vet f ö vad jag fuckade upp 😄 Well, you live and you learn 😑 Och det är det här som är givande med tävlingen. Att inspireras av andras tillvägagångssätt och att lära sig av egna och andras misstag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 19 januari 2013 Trådstartare Dela Postat 19 januari 2013 Tillsvidare kan ni lyssna på MP3-filerna här: Bidrag 01 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 02 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 03 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 04 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 05 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 19 januari 2013 Trådstartare Dela Postat 19 januari 2013 Bidrag 06 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 07 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 08 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 09 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 10 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 19 januari 2013 Trådstartare Dela Postat 19 januari 2013 Bidrag 11 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 12 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 13 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 14 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 15 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 19 januari 2013 Trådstartare Dela Postat 19 januari 2013 Bidrag 16 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 17 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 18 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 19 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 20 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 19 januari 2013 Dela Postat 19 januari 2013 (redigerat) "röjigt liveband-feelingen" .. Det var lite det jag försökte behålla/få fram. Om jag lyckades är en helt annan sak. 😛 Edit: Förlåt! Menade inte att hacka upp joachimes "online-lyssning".... :/ Redigerat 19 januari 2013 av BluesBoy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 19 januari 2013 Trådstartare Dela Postat 19 januari 2013 (redigerat) Bidrag 21 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 22 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 23 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 24 Your browser does not support the HTML5 audio tag Bidrag 25 Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 19 januari 2013 av joachime Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 19 januari 2013 Trådstartare Dela Postat 19 januari 2013 (redigerat) Och sist men inte minst: Bidrag 26 Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 19 januari 2013 av joachime Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 19 januari 2013 Dela Postat 19 januari 2013 Röstat. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 19 januari 2013 Dela Postat 19 januari 2013 Tack för länkarna joachime! Har snabblyssnat och det känns väl som många gjort lite för stora ingrepp i låten. Väntar på länkar till nedladdning och hoppas lägga lite kommentarer under kvällningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 19 januari 2013 Dela Postat 19 januari 2013 Möe diskant var det... Man får ta en paus mellan lyssningarna så att öronen får vila sig 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.