Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Brainworx la idag upp en bild på facebook föreställande en ENGL-stärkare i ett pluggfönster på en Mac.

Mer info kommer under NAMM.

Annons
Postat

Fan vad nice!!!!

Jag har för övrigt funderat på en sak, man kan ju ladda ner massa bra profiler till kempern som inte finns lika bra i pluggform. Borde inte kempern rent tekniskt sett kunna komma i pluggaform så har man möjligthet att ladda in massa olika profiler och även kunna tweeka dem.

Die Hard (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kemper kommer inte att komma pluggformat. Det går lika bra att tweaka de profiler som finns till kemper. Ska dema den här pluggen och jämföra med englprofil.

Redigerat av Die Hard
Postat

Kemper kommer inte att komma pluggformat. Det går lika bra att tweaka de profiler som finns till kemper. Ska dema den här pluggen och jämföra med englprofil.

Nej nej det menar jag inte, jag menar bara att tekniken borde fungera till att göra kempern i pluggformat och det hade varit coolt.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Nej nej det menar jag inte, jag menar bara att tekniken borde fungera till att göra kempern i pluggformat och det hade varit coolt.

Vi har inte sett slutet på utvecklingen.

Postat

Pluggen heter ENGL E646 Victor Smolski Amp och simulerar densamma.

rzyQ9Me.jpg

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.