Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Yo,

Är för närvarande ute på villovägar, och är i akut behov av ett par spår/samples ur ett reason 6 projekt.

Saken är den att jag inte har reason där jag sitter just nu.

Undrar därför om det finns någon vänlig person som skulle kunna ta emot projektet, öppna och bounca ut/spara de spår jag vill åt, och sen snabbt maila över dessa?

Hade varit guld!

/Niklas

Annons
Postat

Jag måste fråga ändå; att du inte har Reason där du är nu... Är det att du inte har möjlighet att installera program på datorn du sitter vid? Eller kan du inte ladda ner programmet från Propellerheads? Programfilerna på webben är samma som på skivan, oavsett demo eller "full licens". Har du inte dongeln kan du välja mellan demo eller internetverifiering. Välj internetverifiering, knappa in användarnamn och lösenord och du har allt...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.