Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

2290380967.jpg

Scarlett 18i20 är ett helt nytt ljudkort från Focusrite som vill bli navet i din studio. Förutom ett stort antal in- och utgångar - däribland åtta stycken välljudande mikrofonförstärkare - kan ljudkortet användas på PC, Mac och även iPad.

Läs mer

Annons
Postat

Snygg, men vad är egentligen den praktiska skillnaden mot Saffire Pro 40? Förutom då utseendet och att den här kopplas via usb2.

Postat

Snygg, men vad är egentligen den praktiska skillnaden mot Saffire Pro 40? Förutom då utseendet och att den här kopplas via usb2.

Jag undrar det samma

Postat

Men det är väl knappast skäl att släppa en helt ny? Borde de inte räckt med en "Saffire Pro 40.2" eller"Saffire pro 40 Usb2"?

Postat

Det är möjligt men det är ju lite det de har gjort fast bara ett annat namn.

Nu har vi inte fått reda på något pris här men jag tror att scarlett är deras billigare serie så jag antar att detta kommer kosta mindre än saffire vilket gör att det är en annan serie.

De har ju en saffarie pro och något scarlett-kort som är ungefär det samma men scarletten är billigare.

Postat

Verkar ju dumt med ett två typ identiska kort sånär som på Usb/firewire samt utseende men med olika pris.

Postat

Ett plus är om den även fungerar fristående utan dator/Ipad så man kan använda den som mixer med allt uppkopplat.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.