topliner (oregistrerad) Postat 10 januari 2013 Postat 10 januari 2013 Tja, här är jag för att läsa om all bra information, Jag är bra på att skriva texter och låtar använder då piano och gitarr som instrument, sjunger även. Jag kan tänka mig att skriva för andra och för mig själv, Det jag skriver för andra vill jag gärna ska vara RADIOPOP det som jag skriver för mig själv skulle också vara POP men mer liknande, Hello Saferide till exempel. Det jag vill bli bättre på är att göra tracks , instrumentaler till kommersiell pop , house. Drömjobb är att sitta i ett studiokomplex och skriva låtar, jinglar, tvspelsljud eller filmljud. Ha det fint!
klasho Postat 10 januari 2013 Postat 10 januari 2013 Välkommen hit till denna outtömmliga kunskapsbank! 😎
Erik dP Postat 10 januari 2013 Postat 10 januari 2013 Låtskrivare kan detta forum aldrig få nog av. Välkommen! (Lägg gärna till ngn länk till nåt alster.)
Piccazzo Postat 10 januari 2013 Postat 10 januari 2013 Jag är bra på att skriva texter och låtar använder då piano och gitarr som instrument, sjunger även.Jag kan tänka mig att skriva för andra och för mig själv, Det jag skriver för andra vill jag gärna ska vara RADIOPOP Som ovanstående talare nämde , gärna några exempel på låtar du gjort där du även sjunger.
Håkan M Postat 10 januari 2013 Postat 10 januari 2013 Välkommen, skriver o producerar själv låtar, vill komma i kontakt med bra sångare:)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.