Lucker Vlad Postat 9 januari 2013 Postat 9 januari 2013 Välj något av dessa: http://ge.tt/7RJf7XU ...eller få ett skräddarsytt beat efter dina behov eller preferenser. Du behöver inte vara något lyricistiskt geni, emedan jag inte heller är något proffs. Vill bara höra någon spotta över mina stackars beats! : - )
Lucker Vlad Postat 14 januari 2013 Trådstartare Postat 14 januari 2013 fan vad jag älskar SKY! Fan vad kul! 🙂))))) Jag är fett taggad på samarbete alltså! Just Sky är det ingen som har lagt vantarna på ännu, så det är ditt! 1
musikz Postat 14 januari 2013 Postat 14 januari 2013 (redigerat) Nice! Redigerat 12 april 2015 av musikz
Lucker Vlad Postat 14 januari 2013 Trådstartare Postat 14 januari 2013 Bor tyvärr i en ganska intetsägande Småländsk småstad. För cirka ett halvår sen mixade och mastrade jag några stycken färdiga låtar. Det blev sedan inte mycket mer med det projektet och det här är tyvärr det enda som finns på internet: (prototypmusikvideo, som det kanske syns av titeln!) Dinna beats är fett tunga btw 🙂 Man tackar och bockar!
Jay Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 (redigerat) Vlad! jag bor i göteborg! Kommer dock gärna ner med bilen och spelar in med dig, har något som kan låta riktigt bra på din låt sky, gillar startk sheik. Dina beats är riktigt grymma, hitta min tråd, jag söker att starta kollektivt hiphopgäng, och du verkar väldigt intressant, kan skicka lite saker jag har skapat också! Hör av dig! Redigerat 6 februari 2013 av Jay
Benzza Postat 19 februari 2013 Postat 19 februari 2013 Wow, riktigt imponerad! Jag går i skolan i Småland just nu, hade varit ritkigt fett att koka ihop något tillsammans, gillar verkligen beatsen: kvalité. Skickar med ett sample. Släng iväg ett mail om du är sugen: benzza@live.se Jag kör andra versen och reffen:
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.