CHAE Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 (redigerat) Jag åt en sån här, appropå ingenting. MÄH HÄRREGU!!! På tal om fisk; vi åt stek strömming med potmos igår 🥰 Vill oxå säja att ni är mej kära, appropå ingenting. Back at ya, Sadam. Back at ya 🥰🙂 det är borta nu! han kommenterade en låt och skrev typ att den var värdelös utan att komma med kritik Vad skrev han då? Citat ur minnet är okej 🙂 Ja på pxm:S låt? Såg nog den igår. De är alldeles för elaka mot killen. pxm är ganska skön. Vi hade nästan en låt ihop en gång 😑 jaa, exakt. kritik får man väl ge, men det något sånt fanns det inga spår av. Instämmer! Du är bra på att ge kritik 🙂 Jag föredrar jordgubbskräm. Ibland hallonkräm oxå! HE GOTT!!!!!!! ☺️ ...and that's that 😠 Redigerat 24 februari 2013 av CHAE
CHAE Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Back in teh day hade AF gått loss i en sådan här tråd 😑 Now; not so much 🙂 :) 🙂
Zakyath Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 han skrev att han trodde att pxm släppte sina låtar på forumet för att driva med oss, att ingenting med låten var bra, osv
CHAE Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 han skrev att han trodde att pxm släppte sina låtar på forumet för att driva med oss, att ingenting med låten var bra, osv Det var ju åt helvete dumt sagt 😏 Skönt att pxm fortsätter göra sin grej tho. Lite som Sikmar (laxens för evigt utvalde). Han grejar på med sina låtar och det låter väl lite si och sådär emellanåt (och har fått oändliga mängder skit för det) men han kämpar fortfarande vidare. Det är strongt.
Neosus Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Det var ju åt helvete dumt sagt 😏 Skönt att pxm fortsätter göra sin grej tho. Lite som Sikmar (laxens för evigt utvalde). Han grejar på med sina låtar och det låter väl lite si och sådär emellanåt (och har fått oändliga mängder skit för det) men han kämpar fortfarande vidare. Det är strongt. Ja exakt! Han tror benhårt på sin grejj och bara grejjar med grejjorna hela tiden! Håller med dig! 🥰
CHAE Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Ja exakt! Han tror benhårt på sin grejj och bara grejjar med grejjorna hela tiden! Håller med dig! 🥰 Du och jag, Grahn. Du och jag 🥰
Neosus Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Ghihi!! Men vahettere imorgon ska jag lämna bilen på verkstan! ☺️ FETT!! 😑
Fidden Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Jag åt en sån här, appropå ingenting. Mmm, sjöhäst.
SadamJR Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Ghihi!! Men vahettere imorgon ska jag lämna bilen på verkstan! ☺️ FETT!! 😑 Hoppas du får ut den oxå. Kompisen betalade flera tusen för ett kamremsskifte och sen gick vraket inte genom besiktningen.
CHAE Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Mmm, sjöhäst. 😆 :lol: Hoppas du får ut den oxå. Kompisen betalade flera tusen för ett kamremsskifte och sen gick vraket inte genom besiktningen. Så kan det gå.
Neosus Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Hoppas du får ut den oxå. Kompisen betalade flera tusen för ett kamremsskifte och sen gick vraket inte genom besiktningen. Haha hugaligen! He dyrt me kamremsbyte! Så jag köpte billigt alla grejer som behövdes och sedan lämnade jag in den förra veckan så dom fick byta. Då upptäckte dom att grenröret hade spruckit så det är därför jag lämnar in den igen! Och så ska dom byta bromsklossar fram! Bilen blir som ny och jag blir en fattig lapp! 😱
Guitar Nilsson Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Hallå på söndan. Den sk JESS som bara skrev två inlägg står som "Gäst" redan. Det blev ett kort medlemskap... https://www.studio.se/index.php/topic/99523-beyerdynamic-dt880-vs-sennheiser-hd-650-vs-akg-k701/#entry1453057
Neosus Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 (redigerat) Jag köpte kamrem och sånt från www.skruvat.se. Billigt som fan men det tog lång tid innan jag fick grejjorna.. Hoppas det håller ihop ett tag oxå då. 😳 Redigerat 24 februari 2013 av Neosus
SadamJR Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Skriv nåt i min oscarstråd. Den tvärdog. https://www.studio.se/index.php/topic/99531-en-svensk-oscar/
Neosus Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Min bror köpte en sån oxå när det begav sig... Dyrt som fasiken! 😑
Fidden Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Äter du sånt? om den inte blivit uppfödd på en sjöfarm.
SadamJR Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Min bror köpte en sån oxå när det begav sig... Dyrt som fasiken! 😑 Jo, men det var den första workstationen och jag var rik på den tiden. Har du en bror?
Neosus Postat 25 februari 2013 Postat 25 februari 2013 Jo, men det var den första workstationen och jag var rik på den tiden. Har du en bror? 2 st bröder tillåme 😱
Micke H Postat 25 februari 2013 Postat 25 februari 2013 Ordet "assessment" fick mig precis att fnissa.
Recommended Posts