Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Jag åt en sån här, appropå ingenting.

recept_fiskgratang.jpg

MÄH HÄRREGU!!!

På tal om fisk; vi åt stek strömming med potmos igår 🥰

Vill oxå säja att ni är mej kära, appropå ingenting.

Back at ya, Sadam. Back at ya 🥰🙂

det är borta nu! han kommenterade en låt och skrev typ att den var värdelös utan att komma med kritik

Vad skrev han då? Citat ur minnet är okej 🙂

Ja på pxm:S låt? Såg nog den igår. De är alldeles för elaka mot killen.

pxm är ganska skön. Vi hade nästan en låt ihop en gång 😑

jaa, exakt. kritik får man väl ge, men det något sånt fanns det inga spår av.

Instämmer!

Du är bra på att ge kritik 🙂

Jag föredrar jordgubbskräm. Ibland hallonkräm oxå!

HE GOTT!!!!!!! ☺️

...and that's that 😠

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

han skrev att han trodde att pxm släppte sina låtar på forumet för att driva med oss, att ingenting med låten var bra, osv

Det var ju åt helvete dumt sagt 😏

Skönt att pxm fortsätter göra sin grej tho. Lite som Sikmar (laxens för evigt utvalde). Han grejar på med sina låtar och det låter väl lite si och sådär emellanåt (och har fått oändliga mängder skit för det) men han kämpar fortfarande vidare. Det är strongt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju åt helvete dumt sagt 😏

Skönt att pxm fortsätter göra sin grej tho. Lite som Sikmar (laxens för evigt utvalde). Han grejar på med sina låtar och det låter väl lite si och sådär emellanåt (och har fått oändliga mängder skit för det) men han kämpar fortfarande vidare. Det är strongt.

Ja exakt! Han tror benhårt på sin grejj och bara grejjar med grejjorna hela tiden!

Håller med dig! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm, sjöhäst.

😆 :lol:

Hoppas du får ut den oxå. Kompisen betalade flera tusen för ett kamremsskifte och sen gick vraket inte genom

besiktningen.

Så kan det gå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas du får ut den oxå. Kompisen betalade flera tusen för ett kamremsskifte och sen gick vraket inte genom

besiktningen.

Haha hugaligen!

He dyrt me kamremsbyte! Så jag köpte billigt alla grejer som behövdes och sedan lämnade jag in den förra veckan så dom fick byta. Då upptäckte dom att grenröret hade spruckit så det är därför jag lämnar in den igen! Och så ska dom byta bromsklossar fram!

Bilen blir som ny och jag blir en fattig lapp!

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...