Micke H Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Det här är jag: Fyfan vad såld jag blivit på doctor Who. 🥰 Är det någon annan här som kollar på det?
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 (redigerat) Det här är jag: Fyfan vad såld jag blivit på doctor Who. 🥰 Är det någon annan här som kollar på det? Om det finns några mer retardis här menar du? Exterminate! Nej jag kollar inte på sådan smörja, Bad Wolf out! Redigerat 2 januari 2014 av k9
SadamJR Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Fyfan vad såld jag blivit på doctor Who. 🥰 Är det någon annan här som kollar på det? Nå, men serien lär va en föregångare när det gäller att använda elektronisk musik.
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Hähä! Fuling Linus! Hur ska vi utnyttja vetskapen om hans maktmissbruk nu?
Fidden Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Jag har inte haft så mkt tid, men halva valles bok har jag iallafall hunnit med.
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Någon som spelar Red Orchestra 2 här? Krigsspelet som äger! Tror det är billigt att köpa om man är sugen nu. 😉 Jag har inte haft så mkt tid, men halva valles bok har jag iallafall hunnit med. Har Valle bokat sig?
Linus Postat 2 januari 2014 Trådstartare Postat 2 januari 2014 Han kanske får chae på sej. En intern uppgörelse, typ. Helrätt.
Linus Postat 2 januari 2014 Trådstartare Postat 2 januari 2014 Hähä! Fuling Linus! Helt klart fuling, men det hoppas jag att Valle har överseende med.Trevligt att hans konto fortfarande har lässtatus idag. 😉
Pico Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Helt klart fuling, men det hoppas jag att Valle har överseende med. Trevligt att hans konto fortfarande har lässtatus idag. 😉 Ahem!
CHAE Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Han kanske får chae på sej. En intern uppgörelse, typ. Helrätt. Buz-Linuz 🥰
SadamJR Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Jag har inte haft så mkt tid, men halva valles bok har jag iallafall hunnit med. Är den bra? Är rädd att det ska va för liten stil för mej. Ser lite dåligt.
SadamJR Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Buz-Linuz 🥰 Ett riktigt ormbo är vad det har blivit. Undrar om nån moderator har fått en varning nån gång?
Fidden Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Är den bra? Är rädd att det ska va för liten stil för mej. Ser lite dåligt. Jag har snarare reagerat på att texten känns lite stor, så du bör inte ha några problem med det. Bra eller inte, svårt att säga när det gäller biografier. Läsvärd och underhållande verkar den iallafall vara, för jag läser den gärna. Har blivit nästan lite förälskad i en fantastisk Gunnel, men har även blivit lite irriterad på att det byggdes upp nån slags förväntan kring ett "känt band" i hans närhet som slog igenom med dunder och brak, men som visade sig vara nåt totalt okänt för mig (och de flesta andra?). Valle skriver bra, det vet vi redan. Han trollar för mycket, dvs försöker få respons genom att skriva saker han kanske inte riktigt står för och sen slåss för det på ett ganska agressivt sätt, det vet vi det också. Han passar därför utmärkt i bokform, där han inte söker den där omedelbara responsen. 1
Linus Postat 2 januari 2014 Trådstartare Postat 2 januari 2014 Är den bra? Är rädd att det ska va för liten stil för mej. Ser lite dåligt. Maila Valle om en ljudbok?info@valenzia.se
Linus Postat 2 januari 2014 Trådstartare Postat 2 januari 2014 Notera: Adressen är publik. Jag outar inte hans privata email.
Fidden Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Notera: Adressen är publik. Jag outar inte hans privata email. Skärp dig, ska det där kallas för en pagetopper? 😏 😛
Zakyath Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 (redigerat) mitt ex av valles bok får nog ligga å vila till i sommar 😑 mycket facklitteratur att läsa nu Redigerat 2 januari 2014 av Zakyath
Zakyath Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 när en mod behagar lägga 7 sekunder på att starta en ny tråd
Recommended Posts