Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Nu äntligen är melodistudiofestivalen igång! 😄 In å rösta lyssna digga! 😛

http://www.youtube.com/watch?v=4ZrXum9jvaw

https://soundcloud.com/slejnard/shape-up-your-lonely-days

Skumt ljud. Skumt svaj. Skumma harmonier. Gillar det skumma med den. Gillar den skumt mycket tillockmed. Håller med om att den växer när man lyssnar igen. Låter lite bättre i hörlurar än i mina högtalare, om man ska ha lite kritik med i posten. Redigerat av k9
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)
😛 Fattar inte det där med klor? Man river håret ljusare, eller? :rolleyes: Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Heh! Nice nice! 😄

Tack! Den tog lång tid att spela in. Var tvungen att byta batterier i min ZOOM. Det gjorde att min förmåga att improvisera kom lite på skam. Men det blev helt ok på andra imporvisationen. Kanske fick lite för mycket feeling och wailar loss i slutet, men texten var ju så talande och känsslosamm. Kanske får göra en ballad och en upptempo låt på texten med. 🥰 :wub: 🥰 :wub: Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat
😆 Tänk om någon tror att detta är en seriös låt. HAHA! 😆😏😲😮😳🤪😱🙁😊
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

.

Redigerat av k9
Postat

knåpade ihop lite text till den där låten ja slängde upp här för ett par veckor sen. dålig text men skönt att ha, nu kan jag äntligen göra färdigt den ☺️

Postat

Skumt ljud. Skumt svaj. Skumma harmonier. Gillar det skumma med den. Gillar den skumt mycket tillockmed. Håller med om att den växer när man lyssnar igen. Låter lite bättre i hörlurar än i mina högtalare, om man ska ha lite kritik med i posten.

Thanks! Skumt skare va 😎

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Nej det gör det inte. 😆

Nu funka de! Skoj, schysst lir! 😄

Svåra ackord, tihi!
Postat

Slå igång en kiss-platta å ta en kopp te Micke H 😮

Te? Eeeew. xD Och Kiss-platta kan bli svårt när tjejen sover. Orka att den ende av oss två som inte behöver gå upp tidigt kan sova utan problem!

k9 (oregistrerad)
Postat

Te? Eeeew. xD Och Kiss-platta kan bli svårt när tjejen sover. Orka att den ende av oss två som inte behöver gå upp tidigt kan sova utan problem!

Lägg dig i sängen och hitta på dåliga texter.
k9 (oregistrerad)
Postat

Såg ni på nyheterna igår att man kan få hjärnskador som på minner om en hjärnskakning om man inte sover ordentligt. Att vara vaken över ett dygn räcker för att det ska vara skadligt påstod de.

k9 (oregistrerad)
Postat

Ta en varm dusch, kyl sedan ner dig lite svalare än du brukar vara. Kroppen brukar reagera genom att bli sömnig då. Fast det tar ofta 20-30 minuter efter duschen. För mig funkar det oftast att göra så.

Tack, nu blir det lättare att sova. xD

😲 haha tänkte inte på det 😊 sorry 😆
Postat

Ta en varm dusch, kyl sedan ner dig lite svalare än du brukar vara. Kroppen brukar reagera genom att bli sömnig då. Fast det tar ofta 20-30 minuter efter duschen. För mig funkar det oftast att göra så.

😲 haha tänkte inte på det 😊 sorry 😆

Äsch, jag bara skämtar. 🙂 Tack för tipset, men jag tror jag ska bara slösurfa en stund och sen försöka igen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Äsch, jag bara skämtar. 🙂 Tack för tipset, men jag tror jag ska bara slösurfa en stund och sen försöka igen.

att sitta vid en ljus skärm, för att bli trött, brukar inte var att rekommendera faktiskt.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.