k9 (oregistrerad) Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 (redigerat) Nu äntligen är melodistudiofestivalen igång! 😄 In å rösta lyssna digga! 😛 http://www.youtube.com/watch?v=4ZrXum9jvaw https://soundcloud.com/slejnard/shape-up-your-lonely-days Skumt ljud. Skumt svaj. Skumma harmonier. Gillar det skumma med den. Gillar den skumt mycket tillockmed. Håller med om att den växer när man lyssnar igen. Låter lite bättre i hörlurar än i mina högtalare, om man ska ha lite kritik med i posten. Redigerat 1 januari 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 (redigerat) 😛 Fattar inte det där med klor? Man river håret ljusare, eller? Redigerat 1 januari 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 (redigerat) Heh! Nice nice! 😄 Tack! Den tog lång tid att spela in. Var tvungen att byta batterier i min ZOOM. Det gjorde att min förmåga att improvisera kom lite på skam. Men det blev helt ok på andra imporvisationen. Kanske fick lite för mycket feeling och wailar loss i slutet, men texten var ju så talande och känsslosamm. Kanske får göra en ballad och en upptempo låt på texten med. 🥰 :wub: 🥰 :wub: Redigerat 1 januari 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 😆 Tänk om någon tror att detta är en seriös låt. HAHA! 😆😏😲😮😳🤪😱🙁😊
k9 (oregistrerad) Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 (redigerat) . Redigerat 1 januari 2014 av k9
Zakyath Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 knåpade ihop lite text till den där låten ja slängde upp här för ett par veckor sen. dålig text men skönt att ha, nu kan jag äntligen göra färdigt den ☺️
slejnard Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 Bra låt. Kan man rösta redan? Tack! Osäker på hur det funkar med röstningen. Tror bidragen ska publiceras under en period först.
slejnard Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 Skumt ljud. Skumt svaj. Skumma harmonier. Gillar det skumma med den. Gillar den skumt mycket tillockmed. Håller med om att den växer när man lyssnar igen. Låter lite bättre i hörlurar än i mina högtalare, om man ska ha lite kritik med i posten. Thanks! Skumt skare va 😎
slejnard Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 😄 Ska man smöra en gås kanske? Yay! knåpade ihop lite text till den där låten ja slängde upp här för ett par veckor sen. dålig text men skönt att ha, nu kan jag äntligen göra färdigt den ☺️ Gött!
k9 (oregistrerad) Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 Gott nytt Gävle år! https://soundcloud.com/huskydude/zoom0002-mp3 Sa jag!!!
slejnard Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 Tänkte lyssna men internet är så segt på mobilen att låtabiten vägrar starta. 😏 Låter säkert göttigöttgött !!! ☺️
slejnard Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 Gott nytt Gävle år! https://soundcloud.com/huskydude/zoom0002-mp3 Nu funka de! Skoj, schysst lir! 😄
k9 (oregistrerad) Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 Haha! Nej det gör det inte. 😆 Nu funka de! Skoj, schysst lir! 😄 Svåra ackord, tihi!
Micke H Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 Jag kan inte sova, och jag ska börja jobba igen imorgon.
slejnard Postat 1 januari 2014 Postat 1 januari 2014 Slå igång en kiss-platta å ta en kopp te Micke H 😮
Micke H Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Slå igång en kiss-platta å ta en kopp te Micke H 😮 Te? Eeeew. xD Och Kiss-platta kan bli svårt när tjejen sover. Orka att den ende av oss två som inte behöver gå upp tidigt kan sova utan problem!
slejnard Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Ok. Allnightlängsta då ☺️ Ledig några dar till 😑
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Te? Eeeew. xD Och Kiss-platta kan bli svårt när tjejen sover. Orka att den ende av oss två som inte behöver gå upp tidigt kan sova utan problem! Lägg dig i sängen och hitta på dåliga texter.
Micke H Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Åh fy och fe Varför dricka te? Kan jag sova då? Det tror jag inte på.
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Såg ni på nyheterna igår att man kan få hjärnskador som på minner om en hjärnskakning om man inte sover ordentligt. Att vara vaken över ett dygn räcker för att det ska vara skadligt påstod de.
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Ta en varm dusch, kyl sedan ner dig lite svalare än du brukar vara. Kroppen brukar reagera genom att bli sömnig då. Fast det tar ofta 20-30 minuter efter duschen. För mig funkar det oftast att göra så. Tack, nu blir det lättare att sova. xD 😲 haha tänkte inte på det 😊 sorry 😆
Micke H Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Ta en varm dusch, kyl sedan ner dig lite svalare än du brukar vara. Kroppen brukar reagera genom att bli sömnig då. Fast det tar ofta 20-30 minuter efter duschen. För mig funkar det oftast att göra så. 😲 haha tänkte inte på det 😊 sorry 😆 Äsch, jag bara skämtar. 🙂 Tack för tipset, men jag tror jag ska bara slösurfa en stund och sen försöka igen.
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Äsch, jag bara skämtar. 🙂 Tack för tipset, men jag tror jag ska bara slösurfa en stund och sen försöka igen. att sitta vid en ljus skärm, för att bli trött, brukar inte var att rekommendera faktiskt.
Recommended Posts