slejnard Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Japp! En kaffe på kaffet får det bli. 😎 He grejer! 😎 Sovde länge idag.
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Ryssarna ska få spö i JVM idag. Så det så!
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Tusan också! De skickade tydligen bara en skivan ändå. Då lär de andra inte komma först någon gång nästa år....
SadamJR Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Ryssarna ska få spö i JVM idag. Så det så! Sverige - Ryssland 1,64 - 4,50 - 3,45 Inget spel på sverige med dom oddsen.
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Fast ryssarna skulle ju spöa Finland trodde alla igår.
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 (redigerat) Tänkte testa att skriva på denna sida med. 😑 Tor att min ena hund behöver kaffe hon med..... Redigerat 31 december 2013 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Så här fint såg det ut efter ena banden här hemma:
SadamJR Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Fast ryssarna skulle ju spöa Finland trodde alla igår. Jo, men inför den matchen var det många som trodde att dom var bästa laget i turneringen. Så mycket sämre kan dom inte ha blivit plötsligt, och nu vill dom ha revansch. Dessutom brukar jag alltid spela mot mitt favoritlag i såna här matcher. Då vinner man lixom hur det än går.
Neosus Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 (redigerat) Åh fyfan! Svar på k9 alltså! Redigerat 31 december 2013 av Neosus
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Jo, men inför den matchen var det många som trodde att dom var bästa laget i turneringen. Så mycket sämre kan dom inte ha blivit plötsligt, och nu vill dom ha revansch. Dessutom brukar jag alltid spela mot mitt favoritlag i såna här matcher. Då vinner man lixom hur det än går. 😐 Fast det var den första lite svårare matchen för dem. De har bara mött betydligt sämre lag än både Finland och Juniorkronorna tidigare i JVM. Dessutom så brukar ryska lag vara lätta att få ur balans då de lätt blir griniga på sina lagkamrater när det går dåligt för dem. Så man hoppas ju att de inte har hämtat sig än, eller att Juniorkronorna kan reta dem lagom mycket på isen. 🙂
SadamJR Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Så här fint såg det ut efter ena banden här hemma: Kommer inte ihåg riktigt. Är det alltså så att du fick bygga upp huset två ggr efter brand?
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 (redigerat) Åh fyfan! Svar på k9 alltså! Och på den bilden har polisen "städat" en masa sot, smält plast och tagit en massa saker från golvet. De skickade mycket till SKL denna gång. Redigerat 31 december 2013 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Kommer inte ihåg riktigt. Är det alltså så att du fick bygga upp huset två ggr efter brand? Japp det är jag det. Har haft huset obeboeligt hälften av tiden som jag ägt det. Just nu så har jag en mögelskada, på nedervåningen, som uppstod när det stod obebott, kallt och fuktigt så länge igen. 🙁
SadamJR Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 😐 Fast det var den första lite svårare matchen för dem. De har bara mött betydligt sämre lag än både Finland och Juniorkronorna tidigare i JVM. Dessutom så brukar ryska lag vara lätta att få ur balans då de lätt blir griniga på sina lagkamrater när det går dåligt för dem. Så man hoppas ju att de inte har hämtat sig än, eller att Juniorkronorna kan reta dem lagom mycket på isen. 🙂 Jäpp. Tyckte ändå att oddsen var lite fel, men spelar inte mot sverige i den här matchen.
SadamJR Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Japp det är jag det. Har haft huset obeboeligt hälften av tiden som jag ägt det. Just nu så har jag en mögelskada, på nedervåningen, som uppstod när det stod obebott, kallt och fuktigt så länge igen. 🙁 Trodde polisen att det var nåt skumt?
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Jäpp. Tyckte ändå att oddsen var lite fel, men spelar inte mot sverige i den här matchen. Va? Ryssarna spelar mot oss. Eller vad menar du? 😊
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 (redigerat) Trodde polisen att det var nåt skumt? Med två bränder så när inpå så ÄR det något skumt. Jag kan ju inte annat än att tro att det slavades under första renoveringen, tyvärr. 😠 http://youtu.be/l0nKe5w7n2w 😄 Redigerat 31 december 2013 av k9
Naymari Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Med två bränder så när inpå så ÄR det något skumt. Jag kan ju inte annat än att tro att det slavades under första renoveringen, tyvärr. 😠 😄 Har du fått reda på vart branden kan ha uppstått?
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Har du fått reda på vart branden kan ha uppstått? Nej. De kunde inte hitta någon orsak alls. Jag måste begära en kopia av utredningen för att se om de misstänkte slarv.
SadamJR Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Nej. De kunde inte hitta någon orsak alls. Jag måste begära en kopia av utredningen för att se om de misstänkte slarv. Har försäkringsbolaget ställt upp? Dom kan va knepiga. Tar dom fuktskadan? Tur att man hyr en lägenhet.
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Jo försäkringsbolaget har varit mycket lätta att ha att göra med. De tar fuktskadan med.
SadamJR Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Jo försäkringsbolaget har varit mycket lätta att ha att göra med. De tar fuktskadan med. Hur känns det att bo där efter allt detta? Trivs du med huset?
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Börjar kännas bättre nu. Men jag kollar hela tiden om det dyker upp ett annat hus för en vettig peng.
SadamJR Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Börjar kännas bättre nu. Men jag kollar hela tiden om det dyker upp ett annat hus för en vettig peng. Jo jag förstår att det är en knepig situation.
Recommended Posts