slejnard Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 beställde ju en epiphone black beauty också häromdagen 🙂 då blir det att spela in lite tyngre låtar. när jag har råd blir det även att sätta in gibsonmickar i den Exakt! Man kan ju liksom inte ha många gitarrer! ☺️ Btw...snodde du min pagetopper 😕
slejnard Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 aldrig hört! lyssnar lite nu, det här är närmare det jag brukar lyssna på vanligtvis! ska jag allt lyssna närmare på Kommer inte på nån speciell låt men de är goa. En av mina favvoguranister John mcloughlin
Zakyath Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 du får vara på hugget 😉 Kommer inte på nån speciell låt men de är goa. En av mina favvoguranister John mcloughlin jag brukar vara duktig på att hitta godbitar på egen hand 🙂
slejnard Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Yay! Blev kaffesugen men får vackert vänta tills imorn Snart lägga sig Ka baaaaaaara TA EN NY SNUS!!! 😮
Zakyath Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 vore schysst med en pizza nu ☺️ dåligt med nattleveranser här i trakterna 😏
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Flummigt nog? http://www.youtube.com/watch?v=y2OavLPpPVw
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Eller Chuck Mosleys solo prylar kanske?
SadamJR Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 skumt mjölk i kaffet? 😕 och här får jag skit för att jag dricker espresso! Skummjölk?
Zakyath Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 detta är vad jag har varit helt begeistrad av de senaste veckorna: http://youtu.be/mgzfdYxr3-E Skummjölk? ja fy fan
SadamJR Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 ja får se alltså ☺️ brukar föredra å lyssna på mindre konventionell musik Vad är tanken bakom din nya, mindre konventionella, avatar?
Zakyath Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 den var från nån musikvideo. skelögd asiat med en pistol - tyckte det såg lustigt ut bara när hon viftade den fram och tillbaka.
Zakyath Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 enligt ett internettest kommer jag leva till jag är 84 trots att jag fyllde i rökning, mycket kaffe, ingen tränings, osv. fascinerande. undrar hur länge jag kommer leva efter jag slutat röka, börjat träna och så vilket jag tänkte påbörja relativt omgående. de säger väl att de i min ålder ska leva en smärre evighet?
SadamJR Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Det gör nog inte jag. Måste hitta på en ny avatar,
Pico Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Ok. Mahavushnu orchestra då? 😮 flummigt instrumentalt skitgött! 😑 En favorit!
Guitar Nilsson Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Här har ni grymt udda musik från 69, Orgel, bas o trummor, Innan det fanns synthar. Ruggiga musiker, skumma sound. Ståpäls.
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Här har ni grymt udda musik från 69, Orgel, bas o trummor, Innan det fanns synthar. Ruggiga musiker, skumma sound. Ståpäls. http://www.youtube.com/watch?v=jBmfu0a1xpc Wooooahhhoooooaooooaoaooaoooaooooooooouuuuuuuuuuuu!
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Blev också sugen på en ny avatar. Hittade en gammal bild jag tog på månen förut. Öhmm jag var inte på månen och tog kort, jag tog ett kort på månen. Va fan... det var på månen jag tog ett kort. Jag var ute och tog ett kort på månen. På månen, tog jag ett kort..... ett kort, på månen, jag tog... 🤪 😛 A propper page topper!
Neosus Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Du tog ett kort på månen alltså? Ska man ta och slänga i sig lite frukost kanske?
Naymari Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Ingalunda, krappar! 😮🙁 Det har dock varit lite stökigt här (inte i längstah alltså) samt att sambon fick ett tråkigt (medicinskt) besked för några veckor sedan så jag känner att att jag hänger med familjen där jag gör absolut som mest nytta 😑 Be safe på nyårs and all the best! PS noterar att Fidden redan provat nyårsblåsan, Zak postar bra låtkritik och att kaffet flödar friskt. Precis som det ska vara 🥰 DS Ah, ok! Håll dig till din familj och ge det stöd de behöver! Gott nytt på dig! 🙂
Naymari Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Ahhh Marshall å fender! Nice kombo! Fet. 😑 Kör sedan ljudet genom en 1176 så blir det betydligt mera FET! 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Japp! En kaffe på kaffet får det bli. 😎
SadamJR Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Blev också sugen på en ny avatar. Hittade en gammal bild jag tog på månen förut. Öhmm jag var inte på månen och tog kort, jag tog ett kort på månen. Va fan... det var på månen jag tog ett kort. Jag var ute och tog ett kort på månen. På månen, tog jag ett kort..... ett kort, på månen, jag tog... 🤪 😛 A propper page topper!
Recommended Posts