k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Ingalunda, krappar! 😮🙁 Det har dock varit lite stökigt här (inte i längstah alltså) samt att sambon fick ett tråkigt (medicinskt) besked för några veckor sedan så jag känner att att jag hänger med familjen där jag gör absolut som mest nytta 😑 Be safe på nyårs and all the best! PS noterar att Fidden redan provat nyårsblåsan, Zak postar bra låtkritik och att kaffet flödar friskt. Precis som det ska vara 🥰 DS Tråkigt att höra. Skönt att du prioriterar smart, dock. Och tack det samma.
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Part 2 tyckte jag inte särskilt mycket om men Empire är också nice! Hehe! Har inte hört part 2 än, men jag tror inte att jag kommer gilla den så mycket av någon annlending.
Zakyath Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Tyckte nog om det andra mest. Det sista kändes lite plottrigt men helt ok ändå. Kanske kund ta bort någon ton i varannan upprepning? edit/ Staw wårs" tror det största problemet med trean är att jag inte riktigt får till den 😕 blev att jag la till ett par partier på ettan dock 😛 Your browser does not support the HTML5 audio tag
slejnard Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Gott nytt på dig också CHAE! Ta hand om dig och de dina! 🙂 Operation mindcrime 🥰 har den på lp. Man kanske måste gå upp å spisa. ☺️
slejnard Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 900 sidor! 😮 De e gott när de e gott då e de gott 😑
drloop (oregistrerad) Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Nu har jag klippt sång i två timmar. Tjötigt. Men det blev bra.
Guitar Nilsson Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Såg ni Zeppelin i TV2? Asgrymt. Jimmy Page var helt "secklig" runt mun när han vevade med stråken. John Paul Jones har kanppast fått den genicredit han borde ha. Jävlar vilka snygga key-grejer han körde mot slutet på Kashmir…
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Såg ni Zeppelin i TV2? Asgrymt. Jimmy Page var helt "secklig" runt mun när han vevade med stråken. John Paul Jones har kanppast fått den genicredit han borde ha. Jävlar vilka snygga key-grejer han körde mot slutet på Kashmir… Oj missade det 🙁 Hoppas det finns på SVTplay. 😐
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 tror det största problemet med trean är att jag inte riktigt får till den 😕 blev att jag la till ett par partier på ettan dock 😛 Your browser does not support the HTML5 audio tag Lät lite Stevie Ray Vaughan nu 😉 Kanske skulle testa med lite mindre dist? 🙂
Guitar Nilsson Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Oj missade det 🙁 Hoppas det finns på SVTplay. 😐 Zeppelin från 2007… Jason Bonham trummar, inga extramusiker.
Guitar Nilsson Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 tror det största problemet med trean är att jag inte riktigt får till den 😕 blev att jag la till ett par partier på ettan dock 😛 Your browser does not support the HTML5 audio tag Hur bra som helst. Lät lite Jimmy Page.
slejnard Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Hur bra som helst. Lät lite Jimmy Page. Efter sommarn ska vi åxå skaffa bredband. Då kan jag kolla dator! 😄
Zakyath Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Lät lite Stevie Ray Vaughan nu 😉 Kanske skulle testa med lite mindre dist? 🙂 ja, det kanske vore något 🙂 strängarna är ju någon månad gamla också, har inte hunnit reflektera så mycket över soundet.. kanske borde ta och lyssna på honom för övrigt, kan inte ens placera namnet.. Hur bra som helst. Lät lite Jimmy Page. fick faktiskt höra det av en annan också! jag som inte ens lyssnar på zeppelin.
slejnard Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Dom är enträgna unga herrar Nay å Zak. Kommer gå långt! 😑
Zakyath Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Å lyssna på zaks filer lätt värt att skaffa bredband för 😎
slejnard Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 ja, det kanske vore något 🙂 strängarna är ju någon månad gamla också, har inte hunnit reflektera så mycket över soundet.. kanske borde ta och lyssna på honom för övrigt, kan inte ens placera namnet.. fick faktiskt höra det av en annan också! jag som inte ens lyssnar på zeppelin. Oj! 😮 Då har du två skatter att gå genom. 😑
Zakyath Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 låten var väldigt löst inspirerad av iron butterflys metamorphosis. de brukar köra nåon enkel melodi på typ en takt och sen skeva ut några minuter, sen kör de den där melodin igen, sen skevar de ut osv... tänkte att den där grejen i början skulle fungera som en liten reality check för lyssnaren men låten gick sin egna väg 😑
Zakyath Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Oj! 😮 Då har du två skatter att gå genom. 😑 ja får se alltså ☺️ brukar föredra å lyssna på mindre konventionell musik
slejnard Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 låten var väldigt löst inspirerad av iron butterflys metamorphosis. de brukar köra nåon enkel melodi på typ en takt och sen skeva ut några minuter, sen kör de den där melodin igen, sen skevar de ut osv... tänkte att den där grejen i början skulle fungera som en liten reality check för lyssnaren men låten gick sin egna väg 😑 Säkert coolt! Vad använder du för pryttlar å spelar in med 😎
slejnard Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 ja får se alltså ☺️ brukar föredra å lyssna på mindre konventionell musik Zeppelin var rätt okonventionella när de kom. Bra som bara den!
Zakyath Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 nu är det en fender stratocaster jag kör, nån halvbillig variant för ~6000 genom 1 watt marshall jcm 800, SM57 placerad på måfå. testade att köra en drive-pedal jag köpte för 100 kr på rea häromdagen också för att få lite krut i ljudet 😑 lät sådär, men när jag väl satt mig i position för att spela in orkade jag inte ändra..
Zakyath Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Zeppelin var rätt okonventionella när de kom. Bra som bara den! ja, så kanske är fallet - menar väl snarare att jag föredrar när det är lite flummigare, obskyrare 😑 jag har ju hört en hel del av zeppelin men inte fastnat
Zakyath Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 beställde ju en epiphone black beauty också häromdagen 🙂 då blir det att spela in lite tyngre låtar. när jag har råd blir det även att sätta in gibsonmickar i den
slejnard Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 ja, så kanske är fallet - menar väl snarare att jag föredrar när det är lite flummigare, obskyrare 😑 jag har ju hört en hel del av zeppelin men inte fastnat Ok. Mahavushnu orchestra då? 😮 flummigt instrumentalt skitgött! 😑
Zakyath Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Ok. Mahavushnu orchestra då? 😮 flummigt instrumentalt skitgött! 😑 aldrig hört! lyssnar lite nu, det här är närmare det jag brukar lyssna på vanligtvis! ska jag allt lyssna närmare på
Recommended Posts