Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hehe, men en ganska rolig doktor.

ja, det var han! föredrog dock tennant men det har väl snarare med att han är jävligt duktig och inte att smith är dålig 🙂

gett lite låtkritik nu här på forumet.. känner mig elak. ska nog gå till systemet istället

k9 (oregistrerad)
Postat

ja, det var han! föredrog dock tennant men det har väl snarare med att han är jävligt duktig och inte att smith är dålig 🙂

gett lite låtkritik nu här på forumet.. känner mig elak. ska nog gå till systemet istället

Var där tidigare idag men gav upp.

Håller med om Doktorerna med.

k9 (oregistrerad)
Postat

Så kan man åxå göra ☺️

Men det är inte helt rätt. 😑
Postat

Haha! Fin video. Tog den lång tid att göra? Vem har skrivit musiken?

Haha! Tack. 1 minut. Jag.

Va fett! 🥰

Så jävla gott. 🥰 Ska prova mjölkskummaren ikväll.

k9 (oregistrerad)
Postat
😳 Espresso är ju kaffe deluxe, vilka amatörer dissar dig för det? 😠
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

En latte kan vara gott mellan kaffet, tycker jag.

En annan god kaffevariant är ju varmtkaffe (kall funkar med), ljus Cocio och is. Vodka kan man också ha i om man vill.

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Oh så en bastu på det!

Postat

skumt mjölk i kaffet? 😕 och här får jag skit för att jag dricker espresso!

Mjölk i kaffet förstör ju kaffet. Det blir ju extremt klent då!

Espresso är okej, men jag föredrar en vanlig kopp bryggkaffe, svart som natten. 😑

Sen har jag inte maskiner till att göra något annat heller 😄

Sinnessjukt fin tagepooper!

k9 (oregistrerad)
Postat

Minns ej exakt men det var här i längsta iaf 🙁

Äh fyy faaan, säger jag bara... FYYYYY FAAAAAAAN!!!

(Har tagit en teaterkurs i överspel)

k9 (oregistrerad)
Postat

Ibland så behövs mjölken i kaffet bara för att kaffet inte alltid är gott. Så jag smakar oftast på kaffet innan jag bestämmer mig för om jag vill ha mjölk i eller inte. Få bryggare värmer vattnet tillräckligt för att få fram det bästa ur kaffet. Men en svart välsmakande kaffe är ju alltid en svart välsmakande kaffe.

k9 (oregistrerad)
Postat

Asså jag småtrollar bara lite om alla drycker här nu... är inte så seriös som det kanske låter... 🙂

Postat

Mjölk i kaffet förstör ju kaffet. Det blir ju extremt klent då!

Espresso är okej, men jag föredrar en vanlig kopp bryggkaffe, svart som natten. 😑

Sen har jag inte maskiner till att göra något annat heller 😄

Sinnessjukt fin tagepooper!

hos far min har vi bryggare, hos mor espressomaskin.. dricker båda 🙂 smakar olika, ena varken särskilt bättre eller sämre än andra.

k9 (oregistrerad)
Postat

hos far min har vi bryggare, hos mor espressomaskin.. dricker båda 🙂 smakar olika, ena varken särskilt bättre eller sämre än andra.

Men vilken är godast då? 😛
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.