Fidden Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 fan det var inget dåligt skägg! bättre än mitt iaf Kul, för jag trimmade bort merparten igår. Synd att jag glömde ta en selfie 😄
Zakyath Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 skulle gärna ha en fet buskig mustasch. men det känns som jag måste odla ett tag till för det 😎
drloop (oregistrerad) Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 En liten skiss jag håller på med. Den kan nog bli fed när den är klar. Så skall bara dra på mig nåt svart innan jag fortsätter. Your browser does not support the HTML5 audio tag
pjocke (oregistrerad) Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Jag köpte fyra flaskor bubbel idag. Två cava och en prosecco, den fjärde minns jag inte vad det var. Dock kan jag avslöja att alla mina fyra kostymer blivit för små för mig sedan skilsmässan. Snart dags att göra något åt det...
SadamJR Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Skulle bara prova så att kostymen fortfarande passar inför nyår... Det ena ledde till det andra, så här sitter man nu finklädd i soffan med en finwisky i handen. Och får sej en innanför västen.
drloop (oregistrerad) Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Endast en väst sitter för trångt för på mig, en favoritkostym från 97... Men snart skall jag fan i västen också! En challenge på det pjocke? Tar en paus med låten. Nu Team Fortress 2!
Fidden Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Jag köpte fyra flaskor bubbel idag. Två cava och en prosecco, den fjärde minns jag inte vad det var. Dock kan jag avslöja att alla mina fyra kostymer blivit för små för mig sedan skilsmässan. Snart dags att göra något åt det... 4 flaskor trubbel läste jag. Freudian slips.
SadamJR Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Jag köpte fyra flaskor bubbel idag. Två cava och en prosecco, den fjärde minns jag inte vad det var. Dock kan jag avslöja att alla mina fyra kostymer blivit för små för mig sedan skilsmässan. Snart dags att göra något åt det... Ska du gifta om dej?
Zakyath Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 postade nyss min andra tråd i år 😑 känner mig högproduktiv
Fidden Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 vafan, blev sugen på en öl så jag tog en öl och så ser jag nu när den är drucken att det var nån slags 10%-öl. Toppen. Nu blir jag ju för fan FULL! 😠
SadamJR Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 vafan, blev sugen på en öl så jag tog en öl och så ser jag nu när den är drucken att det var nån slags 10%-öl. Toppen. Nu blir jag ju för fan FULL! 😠 Fingrarna i halsen.
Zakyath Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 det är bra fidden! jag uppmuntrar alltid folk att bli fulla själva 🙂
SadamJR Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Så klart! Eller några öl till. Du är väl ledig imorrn?
Micke H Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Vafan Fidden, eru full?! Skaru va här inne får du gå ut!
Fidden Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Vafan Fidden, eru full?! Skaru va här inne får du gå ut! Det tyckte din mamma också.
Fidden Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Eller några öl till. Du är väl ledig imorrn? Ja, även om jag blivit lätt veckovill och inte riktigt vilken dag det är längre. Imorgon är jag ledig. Sen är jag ledig på måndag. På tisdag, däremot, är jag ledig. men då ska jag åka iväg. sen är jag ledig några dagar till. men på torsdag, då är jag ledig. Till skillnad från på fredag, då jag ska j.... eller nä, jag är ledig då också. Sen är det ledigt ett par dagar, eftersom det är helg. Sen är det en dag ledigt till, för att det är nåt med att en dag är tretton dagar efter nån annan dag som var tretton dagar före den dagen som man är ledig. MEN SEEEEN ska jag jobba. Fan vad jobbigt. Det får man väl göra ända fram till påska.
SadamJR Postat 28 december 2013 Postat 28 december 2013 Ja, även om jag blivit lätt veckovill och inte riktigt vilken dag det är längre. Imorgon är jag ledig. Sen är jag ledig på måndag. På tisdag, däremot, är jag ledig. men då ska jag åka iväg. sen är jag ledig några dagar till. men på torsdag, då är jag ledig. Till skillnad från på fredag, då jag ska j.... eller nä, jag är ledig då också. Sen är det ledigt ett par dagar, eftersom det är helg. Sen är det en dag ledigt till, för att det är nåt med att en dag är tretton dagar efter nån annan dag som var tretton dagar före den dagen som man är ledig. MEN SEEEEN ska jag jobba. Fan vad jobbigt. Det får man väl göra ända fram till påska. Då kan du ju supa dygnet runt.
Fidden Postat 29 december 2013 Postat 29 december 2013 Då kan du ju supa dygnet runt. Kan jag? :😮 DET måste jag undersöka 😄
SadamJR Postat 29 december 2013 Postat 29 december 2013 Kan jag? : 😮 DET måste jag undersöka 😄 Hur långt skägg hade du förut? Du måste ha sett ut som juha mieto.
Fidden Postat 29 december 2013 Postat 29 december 2013 Hur långt skägg hade du förut? Du måste ha sett ut som juha mieto. var kanske halvvägs till en juha. Finns det inte en låttext i det där? i skägget? 😳
SadamJR Postat 29 december 2013 Postat 29 december 2013 var kanske halvvägs till en juha. i skägget? 😳 Jag ser ut som juha mieto.
Recommended Posts