Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

fan det var inget dåligt skägg! bättre än mitt iaf

Kul, för jag trimmade bort merparten igår. Synd att jag glömde ta en selfie 😄

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

En liten skiss jag håller på med.

Den kan nog bli fed när den är klar. Så skall bara dra på mig nåt svart innan jag fortsätter.

pjocke (oregistrerad)
Postat

Jag köpte fyra flaskor bubbel idag. Två cava och en prosecco, den fjärde minns jag inte vad det var. Dock kan jag avslöja att alla mina fyra kostymer blivit för små för mig sedan skilsmässan. Snart dags att göra något åt det...

Postat

Skulle bara prova så att kostymen fortfarande passar inför nyår... Det ena ledde till det andra, så här sitter man nu finklädd i soffan med en finwisky i handen.

Och får sej en innanför västen.

drloop (oregistrerad)
Postat

Endast en väst sitter för trångt för på mig, en favoritkostym från 97... Men snart skall jag fan i västen också! En challenge på det pjocke?

Tar en paus med låten. Nu Team Fortress 2!

Postat

Jag köpte fyra flaskor bubbel idag. Två cava och en prosecco, den fjärde minns jag inte vad det var. Dock kan jag avslöja att alla mina fyra kostymer blivit för små för mig sedan skilsmässan. Snart dags att göra något åt det...

4 flaskor trubbel läste jag. Freudian slips.
Postat

Ska du gifta om dej?

Postat

vafan, blev sugen på en öl så jag tog en öl och så ser jag nu när den är drucken att det var nån slags 10%-öl. Toppen. Nu blir jag ju för fan FULL! 😠

Postat

vafan, blev sugen på en öl så jag tog en öl och så ser jag nu när den är drucken att det var nån slags 10%-öl. Toppen. Nu blir jag ju för fan FULL! 😠

Fingrarna i halsen.

Postat

Eller några öl till. Du är väl ledig imorrn?

Ja, även om jag blivit lätt veckovill och inte riktigt vilken dag det är längre. Imorgon är jag ledig. Sen är jag ledig på måndag. På tisdag, däremot, är jag ledig. men då ska jag åka iväg. sen är jag ledig några dagar till. men på torsdag, då är jag ledig. Till skillnad från på fredag, då jag ska j.... eller nä, jag är ledig då också. Sen är det ledigt ett par dagar, eftersom det är helg. Sen är det en dag ledigt till, för att det är nåt med att en dag är tretton dagar efter nån annan dag som var tretton dagar före den dagen som man är ledig. MEN SEEEEN ska jag jobba. Fan vad jobbigt. Det får man väl göra ända fram till påska.

Postat

Ja, även om jag blivit lätt veckovill och inte riktigt vilken dag det är längre. Imorgon är jag ledig. Sen är jag ledig på måndag. På tisdag, däremot, är jag ledig. men då ska jag åka iväg. sen är jag ledig några dagar till. men på torsdag, då är jag ledig. Till skillnad från på fredag, då jag ska j.... eller nä, jag är ledig då också. Sen är det ledigt ett par dagar, eftersom det är helg. Sen är det en dag ledigt till, för att det är nåt med att en dag är tretton dagar efter nån annan dag som var tretton dagar före den dagen som man är ledig. MEN SEEEEN ska jag jobba. Fan vad jobbigt. Det får man väl göra ända fram till påska.

Då kan du ju supa dygnet runt.

Postat

Hur långt skägg hade du förut? Du måste ha sett ut som juha mieto.

var kanske halvvägs till en juha.

Finns det inte en låttext i det där?

i skägget? 😳

k9 (oregistrerad)
Postat

God morgon!

Somnade vist lite....

k9 (oregistrerad)
Postat

God morgon!

Somnade vist lite....

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.