Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Funderar på om jag ska bygga upp min hemmastudio igen så jag tänkte att detta forum trots allt är en bra källa för att få koll på saker och ting. Blev lite less efter de två bränderna jag hade här hemma. Men nu funderar jag på att sätta igång igen, som sagt.

Men det är bra med mig, tackar som frågar!

Fortfarande lika mycket fart här i tråden?

Har du nånstans att bo nu eller hur blev det. Här är det några som har försvunnit och några nya som har kommit till.

Vi skriver exakt samma saker dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jo jag har flyttat hem igen. Men eftersom huset har stått obebott så har jag en mögelskada på nedervåningen nu, pga fukt och en så växlande värme. Gissa om jag är sugen på att flytta. Haha!

Svar till SadamJR alltså. Fast ni andra fick ju också läsa.

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tråkigt när det är tråkigt då är det tråkigt det är tråkigt!

tråkigt va?

🙁

..men annars är det roligt när det är roligt! 😑

😏 Inte om du är i Danmark för då betyder roligt att det är lugnt och det är inte alltid så roligt. Om man ska vara petig. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

😏 Inte om du är i Danmark för då betyder roligt att det är lugnt och det är inte alltid så roligt. Om man ska vara petig. 😑

😲 Fast om det är lugnt så är det ju lugnt med. 😏
Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

😏 Inte om du är i Danmark för då betyder roligt att det är lugnt och det är inte alltid så roligt. Om man ska vara petig. 😑

Oavsett vad är det ju roligt när det är roligt, även om roligt betyder lugnt för då betyder roligt också lugnt, och då är det lugnt när det är lugnt, även om det är i Danmark.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Oavsett vad är det ju roligt när det är roligt, även om roligt betyder lugnt för då betyder roligt också lugnt, och då är det lugnt när det är lugnt, även om det är i Danmark.

🙂 Jo, kånio påpekade det också för mig, vilken jävla budserwisser han är! 😛

Jul att se dig! 😄

....

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Till er som inte drabbats av mig här tidigare så vill jag bara säga att så länge jag är smått obegripligt så är det lugnt. Men om ni tycker att jag på något sätt är logisk så bör NI uppsöka en doktor, kurator eller skomakare. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har en Zoom i repan. Den är rätt smart. Vet inte vad det är för modell. Men den gör sitt jobb.

Zoom verkar ju ha alla möjliga olika modeller. Men den där verkar vara något slags mellanting mellan den billigaste och den dyraste. Vill ha lite kvalité men inte punga ut med alldeles för mycket pengar. Vill bara i första hand ha något enkelt att spela in med i replokalen lite snabbt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Till er som inte drabbats av mig här tidigare så vill jag bara säga att så länge jag är smått obegripligt så är det lugnt. Men om ni tycker att jag på något sätt är logisk så bör NI uppsöka en doktor, kurator eller skomakare. 🙂

Hur länge sen är det du var här? Du var ju krasslig oxå. Har det blivit bättre?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det låter ju betryggande. 🙂 Hade en sjukt sunkig effektpedal av Zoom när jag först började spela gitarr. xD

En Zoom 9200 var min första multieffekt, haha vilket skräp det var.

Hur länge sen är det du var här? Du var ju krasslig oxå. Har det blivit bättre?

Två år sedan jag var aktiv här, tror jag. Och nej det går utför med hälsan nu med. Men jag har fått en massa coolt gråa hårstrån iallafall.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh jag vill jättegärna musicera i helgen, men resten av bandet är upptagna med sina jävla FAMILJER 🙁(((((((((((

Om inte alla mina instrument var kvar i Växjö hade vi kanske kunnat jamma då jag är inte långt ifrån Malmö atm. Men lite svårt!

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Om inte alla mina instrument var kvar i Växjö hade vi kanske kunnat jamma då jag är inte långt ifrån Malmö atm. Men lite svårt!

NÄSTA JUL!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...