Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)
Postat

Har mtv i min nya lägenhet. Tänkte kolla lite musikvideos. Wtf?

Då får du nog slå över till 90-talet.

k9 (oregistrerad)
Postat

Tjo! Tänkte bara spöka lite.

k9 (oregistrerad)
Postat

Det blir alltid kaffe på det. Till och med om det är kaffet som rean är det, för man vill ju ha en påtår med.

Funderar på om jag ska bygga upp min hemmastudio igen så jag tänkte att detta forum trots allt är en bra källa för att få koll på saker och ting. Blev lite less efter de två bränderna jag hade här hemma. Men nu funderar jag på att sätta igång igen, som sagt.

Men det är bra med mig, tackar som frågar!

Fortfarande lika mycket fart här i tråden?

Postat

Härligt att du tar tag i musiken igen trots allt skit! Hoppas få se dig mer här inne!

Svart till k9 då alltså!

Kaffet smakar GÖTT!

Koko sa göken

Kaffegök?

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag fick ett kaffepaket med kaffe som har hasselnöt i sig, vågar men testa det tror ni?

k9 (oregistrerad)
Postat

Fortfarande lika buggigt detta forum märker jag. 😉

pjocke (oregistrerad)
Postat

Åh jag vill jättegärna musicera i helgen, men resten av bandet är upptagna med sina jävla FAMILJER 🙁(((((((((((

pjocke (oregistrerad)
Postat

Tråkigt 🙁

Jaaaaaaaaaaa. Önskar att jag var lite mer musikalisk än jag är, så kanske jag hade kunnat göra något på egen hand. Men är man trummis så är man....

pjocke (oregistrerad)
Postat
Ja trummor å tex bas är inte så kul å jamma själv.

Nä, väldigt tråkigt. Och det är väl typ så långt mina förmågor sträcker sig. Sitta och trumma till mp3:or är väl ok ur övningssyfte, men inte så givande i längden.

Wtf. 😳 tog du just min pagetopper 😑

Better believe it, son!!!!!!!

Postat

Tråkigt när det är tråkigt då är det tråkigt det är tråkigt!

tråkigt va?

🙁

..men annars är det roligt när det är roligt! 😑

pjocke (oregistrerad)
Postat

Jag ska höra med min bror som är snudd på autistiskt musikalisk om han vill göra nån liten kollaboration kanske.

k9 (oregistrerad)
Postat

Skaffa någon form av looper? Så har du ju alltid någon att spela med. Fast det blir ju lite som att ha fest med en massa speglar i längden, kanske...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.