Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Det blir alltid kaffe på det. Till och med om det är kaffet som rean är det, för man vill ju ha en påtår med.

Funderar på om jag ska bygga upp min hemmastudio igen så jag tänkte att detta forum trots allt är en bra källa för att få koll på saker och ting. Blev lite less efter de två bränderna jag hade här hemma. Men nu funderar jag på att sätta igång igen, som sagt.

Men det är bra med mig, tackar som frågar!

Fortfarande lika mycket fart här i tråden?

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Åh jag vill jättegärna musicera i helgen, men resten av bandet är upptagna med sina jävla FAMILJER 🙁(((((((((((

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Tråkigt 🙁

Jaaaaaaaaaaa. Önskar att jag var lite mer musikalisk än jag är, så kanske jag hade kunnat göra något på egen hand. Men är man trummis så är man....

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)
Ja trummor å tex bas är inte så kul å jamma själv.

Nä, väldigt tråkigt. Och det är väl typ så långt mina förmågor sträcker sig. Sitta och trumma till mp3:or är väl ok ur övningssyfte, men inte så givande i längden.

Wtf. 😳 tog du just min pagetopper 😑

Better believe it, son!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Jag ska höra med min bror som är snudd på autistiskt musikalisk om han vill göra nån liten kollaboration kanske.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Skaffa någon form av looper? Så har du ju alltid någon att spela med. Fast det blir ju lite som att ha fest med en massa speglar i längden, kanske...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...