Naymari Postat 25 december 2013 Postat 25 december 2013 MÄH Yamaha är inte plastig heller! Fast alla i den prisklassen är lite plastig i mitt tycke ändå! En måste upp i prisklass om he ska va nått! JÅH!! Kanske. Men Yamaha i den prisklassen låter som en casio för halva priset. 😑
Naymari Postat 25 december 2013 Postat 25 december 2013 (redigerat) keyboardens mac? 😑 Mac:ens tangentbord är inte optimalt att spela på 😑 Redigerat 25 december 2013 av Naymari
Pico Postat 25 december 2013 Postat 25 december 2013 Mac:ens tangentbord är inte optimalt att spela på 😑 Swooosh! *gör handen över huvudet-rörelsen* xD
SadamJR Postat 25 december 2013 Postat 25 december 2013 Det har dom säkert. Så här års är det skinka o sånt det kan bli brist på. God fortsättning allahopa, jag fick nyss besök av brorsan från Solna, han o damen hans bjöd på en flaska 12 årslagrad 43% singelmat Glennfiddish. Tar en liten 2 centiters nu… Fina grejer… Hade du inte slutat dricka, eller var det nån annan?
Micke H Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 Julen 2013, julen då jag klickade på en kaka. Tack Micke 😏 😄 :lol Varsågod!
Micke H Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 jag saknar tiden när det bara var mickeh som langade sexreferenserna Jag är stolt att andra kan fortsätta med detta när jag inte är här. 🥰
Zakyath Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 ja, det bör du vara - men att ALLA fortsätter med det 😆
SadamJR Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 ja, det bör du vara - men att ALLA fortsätter med det 😆 Risken är att man har blivit en gammal snuskgubbe.
Zakyath Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 ja risken är ju det 😑 lite sugen på att tjacka en epiphone les paul och sätta in gibson-mickar i den.. känns som prestandan för priset blir ganska bra då jämfört både med att köpa en gibson och en epiphone utan att ändra nåt 😮
SadamJR Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 Risken är att man har blivit en gammal snuskgubbe. Om än inte riktigt i mickes klass.
pjocke (oregistrerad) Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 Gick in på musikaffärn här om dagen. "Hej, har du iLok?" frågade jag "Ja, två stycken, kolla!" svarade han, blundade och pekade på sina ögonlock. Trodde för ett ögonblick där att jag var på västkusten.
Naymari Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 Gick in på musikaffärn här om dagen. "Hej, har du iLok?" frågade jag "Ja, två stycken, kolla!" svarade han, blundade och pekade på sina ögonlock. Trodde för ett ögonblick där att jag var på västkusten. 😆 :lol: 😆 Skön kille 😄
Zakyath Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 lite sugen på att tjacka en epiphone les paul och sätta in gibson-mickar i den.. känns som prestandan för priset blir ganska bra då jämfört både med att köpa en gibson och en epiphone utan att ändra nåt 😮 ingen med några tankar om detta ?
Naymari Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 ja risken är ju det 😑 lite sugen på att tjacka en epiphone les paul och sätta in gibson-mickar i den.. känns som prestandan för priset blir ganska bra då jämfört både med att köpa en gibson och en epiphone utan att ändra nåt 😮 Om du köper en fin epiphone är det smart. Byta gärna stämskruvarna också. Håll dig borta från billiga epiphones.
Zakyath Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 hmm vilka epiphones är fina å vilka räknas som "billiga"? det är väl deras grej, att de är budget? å hur mycket bör en lägga på stämskruvisar?
Naymari Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 hmm vilka epiphones är fina å vilka räknas som "billiga"? det är väl deras grej, att de är budget? å hur mycket bör en lägga på stämskruvisar? Håll dig borta från Special-skitet. Köp inget under epiphones "standard" LP. Skulle sikta på typ: http://ordermusic.se/produkter/gitarr/elgitarr/6-strangade/les-paul-traditional-pro-ebony Släng i antingen Gibson burstbuckers elller 57:or. Alternativt minkar från Duncan. Stämskruvar antingen Grover eller Gibsons. Om möjligt i skruvhålen på baksidan skulle jag montera dessa: http://www.thomann.de/se/gibson_pmmh040.htm För att det är så sinnessjukt vackert opå LP:s.
Zakyath Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 Håll dig borta från Special-skitet. Köp inget under epiphones "standard" LP. Skulle sikta på typ: http://ordermusic.se/produkter/gitarr/elgitarr/6-strangade/les-paul-traditional-pro-ebony Släng i antingen Gibson burstbuckers elller 57:or. Alternativt minkar från Duncan. Stämskruvar antingen Grover eller Gibsons. Om möjligt i skruvhålen på baksidan skulle jag montera dessa: http://www.thomann.de/se/gibson_pmmh040.htm För att det är så sinnessjukt vackert opå LP:s. Ja då börjar priset nästan närma sig en Gibson 😮 blir att tänka över detta.. Va e fel med de billiga epifånerna? Å ang skruvarna, har epiphones problem med att de stämmer om sig å så?
slejnard Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 En köffe på det? ☺️ Japp ☺️ Promenerat. Med broddar. 😑
Recommended Posts