Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Korgen har jag kollat in den låter väl helt ok. Tror casion ska ha bättre tangenter dock. Ska in i affärer och prova nät jag är tillbaka i Växjö igen.

Yamaha låter så otroligt plastigt och trist. De lirar ju bara en sample på olika volymer vid olika velocities. Ett riktigt piano har ju helt olika sound vid hårt spel och mjukt. Trä är ju trots allt ett levande material.

Stör mig som attan dock, många gör flygelljud okej el. Bra. Men är typ ingen som gör bra upright-pianon. En blir förbannad 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

senaste nytt! grahn är inte den han utgett sig för att vara! besöker andra forum och annat snusk!

Golden-Spruce.jpg

😮 :o 😮😆😮

Gott. Sällskapsspel sequence på g här

Trävligt!

* * *

Vilket är det bästa sällskapsspelet?

TP är ju såklart en klassiker som brukar fungera i alla lägen.

* * *

Undrar hur memphan har det nu? Slår vad om att han saknar längstah 🙂

* * *

Vad ska ni göra över nyårs?

Link to comment
Dela på andra sajter

Lovely.

Vi ska vara hos sambons syrra (med familj) i Karlshult 🙂😑 Gött att käka, dricka och antagligen sällskapsspel 😮

Edith: inga kräftor though

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Får se vad man tycker om mitt råd.

Det var lite av det jag ville kommunicera i mitt svar till honom.

Blir väl en random rant 😑

Tyckte inte att jag vart ett dugg otrevlig mot honom 😑 Förstår seriöst inte varför han blir så sur/otrevlig/ghettopöjk varenda gång. Trist äre 🙁

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

måste kolla om willys har kräftor kvar.

Det har dom säkert. Så här års är det skinka o sånt det kan bli brist på.

God fortsättning allahopa, jag fick nyss besök av brorsan från Solna, han o damen hans bjöd på en flaska 12 årslagrad 43% singelmat Glennfiddish. Tar en liten 2 centiters nu… Fina grejer…

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...