Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Korgen har jag kollat in den låter väl helt ok. Tror casion ska ha bättre tangenter dock. Ska in i affärer och prova nät jag är tillbaka i Växjö igen.

Yamaha låter så otroligt plastigt och trist. De lirar ju bara en sample på olika volymer vid olika velocities. Ett riktigt piano har ju helt olika sound vid hårt spel och mjukt. Trä är ju trots allt ett levande material.

Stör mig som attan dock, många gör flygelljud okej el. Bra. Men är typ ingen som gör bra upright-pianon. En blir förbannad 😠

Postat

MÄH Yamaha är inte plastig heller! Fast alla i den prisklassen är lite plastig i mitt tycke ändå! En måste upp i prisklass om he ska va nått!

JÅH!!

Postat

Då var spektaklet över, för detta året! 😮

Ja och det var väl en jävla tur det 🙂

Postat

senaste nytt! grahn är inte den han utgett sig för att vara! besöker andra forum och annat snusk!

Golden-Spruce.jpg

😮 :o 😮😆😮

Gott. Sällskapsspel sequence på g här

Trävligt!

* * *

Vilket är det bästa sällskapsspelet?

TP är ju såklart en klassiker som brukar fungera i alla lägen.

* * *

Undrar hur memphan har det nu? Slår vad om att han saknar längstah 🙂

* * *

Vad ska ni göra över nyårs?

Postat (redigerat)

Lovely.

Vi ska vara hos sambons syrra (med familj) i Karlshult 🙂😑 Gött att käka, dricka och antagligen sällskapsspel 😮

Edith: inga kräftor though

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

Får se vad man tycker om mitt råd.

Det var lite av det jag ville kommunicera i mitt svar till honom.

Blir väl en random rant 😑

Tyckte inte att jag vart ett dugg otrevlig mot honom 😑 Förstår seriöst inte varför han blir så sur/otrevlig/ghettopöjk varenda gång. Trist äre 🙁

Redigerat av CHAE
Postat

Tyckte inte att jag vart ett dugg otrevlig mot honom 😑 Förstår seriöst inte varför han blir så sur/otrevlig/ghettopöjk varenda gång. Trist äre 🙁

Nä, det är kul.

Postat

måste kolla om willys har kräftor kvar.

Det har dom säkert. Så här års är det skinka o sånt det kan bli brist på.

God fortsättning allahopa, jag fick nyss besök av brorsan från Solna, han o damen hans bjöd på en flaska 12 årslagrad 43% singelmat Glennfiddish. Tar en liten 2 centiters nu… Fina grejer…

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.