Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Gomorron alla smånissar. I dag gäller det, kommer Tomten? Till mig kommer han jämt.

Frun jobbar sjuksköterska så jag är själv o glor här. Ska mixa lite sen tror jag.

Go Jul alla….

Postat

Gomorron alla smånissar. I dag gäller det, kommer Tomten? Till mig kommer han jämt.

Frun jobbar sjuksköterska så jag är själv o glor här. Ska mixa lite sen tror jag.

Go Jul alla….

Äter du oxå kräftor?

Postat

Mörrn.

God jul!

Värmer risgrynsgröt och lyssnar på Michael Buble..

Postat

Mörrn.

God jul!

Värmer risgrynsgröt och lyssnar på Michael Buble..

God jul. Fick in caustic på min lilla nödpc. Verkar kul men bas och trumljud verkar inget vidare.

Postat

God jul. Fick in caustic på min lilla nödpc. Verkar kul men bas och trumljud verkar inget vidare.

Kul! Man kan ju ladda in egna trumsamplingar om man vill.

Postat

Varför uppfann tomten hjulen när hans färdmedel är en flygande släde?

😕

Därför att annars skulle vi inte ha nått att fira!

Såatte... 😑

Fira hjul!

Postat (redigerat)

Undrar om Sadam förätit sig på kräftorna än...? 😕

Redigerat av CHAE
pjocke (oregistrerad)
Postat

Vad var det för film där nån snubbe levde på inkomsterna från nån jullåt han eller hans farsa hade gjort nån gång?

Jo den med han. Och sen var det en annan med han också där de skrev en låt väl? Med hon eh från Charlies angels.

Postat

Kul! Man kan ju ladda in egna trumsamplingar om man vill.

Då vore det bra om du eller nån annan vet en sajt där man enkelt kan ladda ner gratis trumsamples. Gärna med

provlyssning så att man inte måste ladda hem 700 kicks i ett svep och liknande.

Postat

Varför uppfann tomten hjulen när hans färdmedel är en flygande släde?

😕

Drrrooooodisch 😄

Postat

Antar att du är poppis hos arbetskamraterna [...]

Självfallet 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.