Guitar Nilsson Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 håller med. har väldigt lite till övers för ligister vars intressen bygger på att skada och förstöra Det borde vara lika hårda straff som på mordbrand av hus. Lagom åt nån om de blev rejält brännskadad. Ligister är rätt ord. Det är väl vadslagning o skit som driver på brännandet
Zakyath Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 ja vet inte om straffet borde vara samma som vid mordbrand men det är rejält förargande. vad är det för människor vi har i vårat land? var är deras föräldrar? deras lärare? vem lärde dessa barn att för att ha roligt ska man förstöra något som tillhör någon annan?
SadamJR Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 Det borde vara lika hårda straff som på mordbrand av hus. Lagom åt nån om de blev rejält brännskadad. Ligister är rätt ord. Det är väl vadslagning o skit som driver på brännandet Nu har det visst brunnit på mer än ett ställe.
SadamJR Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 En liten historielektion. The boswell sisters var lite för udda för sin tid för att få det riktigt stora kommersiella genombrottet men var ändå ganska framgångsrika. Deras täta stämsång och avancerade bandarrangemang blev lite för mycket för somliga. Länge fram fick grupper som the andrew sisters enorma framgångar med ett liknande koncept. Systrarna var helt enkelt före sin tid.
Naymari Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 Jag har burit keps idag 🙂 gangster 😠 Keps är för övrigt ett konstigt ord! 😳
slejnard Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 😮 Blir julgröt i byastugan kl 13! 😮 Sen ska min sambo sjunga i kör i kyrkan 😮 Gott va 🙂
Pico Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 gangster 😠 Keps är för övrigt ett konstigt ord! 😳 Från latinets 'ceps' för huvud, om jag inte missminner mig.
SadamJR Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 Från latinets 'ceps' för huvud, om jag inte missminner mig. Det har jag svårt att tro.
Pico Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 Det har jag svårt att tro. Ok, engelsklärare som påstod det för mig. Jag tog det för sant.
SadamJR Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 TRO GÖR MAN I KYRKAN! Oj capslock! 😱😊 JAG SA JU ATT JAG INTE TROR. hmm
SadamJR Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 Ok, engelsklärare som påstod det för mig. Jag tog det för sant. Ja, jag är inte helt hundra.
Zakyath Postat 22 december 2013 Postat 22 december 2013 blir sugen på en les paul alltså när jag hör detta gitarrljud 😑
Recommended Posts