Neosus Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Nä nu jäv.... 😆 AH mEH VAF-N!!!! 😆 ...en sån vill ja ha! 😱
Micke H Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Det måste vara en konspiration, jag måste fråga henber77 Mvh AF Okej, det här var ett rätt awesome inlägg. Fast jag fattar inte vad Arbetsförmedlingen gör i off topic på Studio Horum?
CHAE Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 [...] Fast jag fattar inte vad Arbetsförmedlingen gör i off topic på Studio Horum? Fü fän... Nu åker verkligen foliehatten på 😮😛
CHAE Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 (redigerat) Dagens går till... Redigerat 20 februari 2013 av CHAE
Naymari Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Handlat kostym idag till studenten. För vi hade rabatt i februari. 1099:- För kostym mä skjorta på dressmann. DÄ NI! ☺️ Jävla stiligt.
Micke H Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Pics or it didn't happen. Ninja. Men ändå rätt passande.
Neosus Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Handlat kostym idag till studenten. För vi hade rabatt i februari. 1099:- För kostym mä skjorta på dressmann. DÄ NI! ☺️ Jävla stiligt. va GOTT!! 😮
Neosus Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Pics or it didn't happen. Jag var precis på väg att skriva likadant men ändrade mig till va GOTT!! ...det måste betyda att jag är fruktansvärt smart! 😳
CHAE Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Handlat kostym idag till studenten. För vi hade rabatt i februari. 1099:- För kostym mä skjorta på dressmann. DÄ NI! ☺️ Jävla stiligt. Jag köpte min för 5300. Tänkte att det vore bra att ha en kostym i vilket fall. Två månader efter studenten hade jag gått ner så mycket i vikt så att den vart värdelös. Så kan det gå. 🙂 Btw; vill minnas att du nämnde något om ett slutprojekt. Behövde du fortfarande folk till det eller...? Picos or it didn't happen. [...] 😳
slejnard Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 😑 kostym e flott. köpte en ljusblå med nå märken på desigual. 😑
Naymari Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Jag köpte min för 5300. Tänkte att det vore bra att ha en kostym i vilket fall. Två månader efter studenten hade jag gått ner så mycket i vikt så att den vart värdelös. Så kan det gå. 🙂 Phail Btw; vill minnas att du nämnde något om ett slutprojekt. Behövde du fortfarande folk till det eller...? Yesbox. Är i produktionsstadiumet nu. går lite segt för jag har ingen motivation 😆 Men jag kommer nog behöva körsångare och liknande. Ni i längsta kan få göra apperances om ni vill 😑
slejnard Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 hur gåre egentligen med plektrumskyddsförsäljningen CHAE!?!? 😄
slejnard Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Men jag kommer nog behöva körsångare och liknande. Ni i längsta kan få göra apperances om ni vill 😑 kanske de. keep in touch! DE e gott! 😑 ninja på det 😱 ninja e gott! 😮 kommer använda jobbets dator å internet på kvällstid när jag ska internetsamarbeta.
CHAE Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Phail [...] Men jag kommer nog behöva körsångare och liknande. Ni i längsta kan få göra apperances om ni vill 😑 Phail indeed 😄 Jag är på! 😠 hur gåre egentligen med plektrumskyddsförsäljningen CHAE!?!? 😄 Sådär hörru 😛
Naymari Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Phail indeed 😄 Jag är på! 😠 Sådär hörru 😛 VADVILLDUSPELADÅÅRRÅÅÅÅ?!? 😑 ☺️
CHAE Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 VADVILLDUSPELADÅÅRRÅÅÅÅ?!? 😑 ☺️ Ptja vilket som... Körar gärna med lite pheta stämmor och sådär. Antar väl att jag inte får vara Baschae eller? 😕 Har precis ätit A-fil med müsli. Gott varte 😑 [...] Har precis ätit A-fil med müsli. Gott varte 😑 AF(il) 😳😆 :lol: 😆 :lol: .. 😑
Recommended Posts