Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tack du.. ska knata iväg till akuten så fort morsan kommer. troligtvis är det inget farligt dock 🙂 hjärtproblem vid min ålder är extremt ovanligt

Annons
Postat

tack du.. ska knata iväg till akuten så fort morsan kommer. troligtvis är det inget farligt dock 🙂 hjärtproblem vid min ålder är extremt ovanligt

...men det förekommer. Stroke också.

Postat (redigerat)

Panikångest lär vara 1000 gånger vanligare. 🙂

Precis, jag har haft exakt samma symptom som du av denna orsak. 🙂

EDITH: "du" syftar då alltså på Zak. xD

Redigerat av Micke H
Postat

Panikångest lär vara 1000 gånger vanligare. 🙂

Precis, jag har haft exakt samma symptom som du av denna orsak. 🙂

EDITH: "du" syftar då alltså på Zak. xD

Instämmer. Det suger. 🙂

Postat

Bra zak! Krya på!

Tror Nilsson tig fel på zak å Nay i tråden om analogt. 😑

TOG

Aa han kallade hu mig psykolog förut för att jag läste det en termin. Vet dock inte hur jag kom in i den diskussionen.

Postat

blodtester, ultraljud, blodtryck, puls, ekg... var en riktigt grundlig undersökning jag fick och mitt hjärta är tydligen i ganska bra skick. skönt! nu kan jag slå mig till en ro och ta en kopp kaffe ☺️ det var ända anmärkningen "du har så låg puls, gå hem och ta en kaffe så blir det bättre"

Postat

blodtester, ultraljud, blodtryck, puls, ekg... var en riktigt grundlig undersökning jag fick och mitt hjärta är tydligen i ganska bra skick. skönt! nu kan jag slå mig till en ro och ta en kopp kaffe ☺️ det var ända anmärkningen "du har så låg puls, gå hem och ta en kaffe så blir det bättre"

Bra där, Zak 🙂

Postat

ja väldigt bra! de kunde ju inte säga vad smärtan berodde på så får anta att det är stress. å stress har jag hört att man kan sjunga bort, så nu blir det någon musiktimme extra varje dag 😑

Postat

Skönt och höra 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.