Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Hellu hällååå 😄

Kaffet står klart 😉

Skötte kaffeåjtamåjtan i morse på jubbet och tuggade i mej X antal hela kaffebönor. That's some heavy stuff!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar ju också Starro, och så Heiniken, Carlsberg, (Budweiser xD ) och Pilsner Urquel osv. Så är inte heller någon finsmakare direkt 😛 Finsmakare är väl om man tokgillar såna tockendäringa obskyra mörka Ale vars densitet och viskositet är tyngre och segare än tjära, bryggda i microbryggerier i de djupaste och mörkaste skogarna, och när man kan urskilja specifika smaker ur olika viner. Typ.

Alla vet vad du gillar.

Link to comment
Dela på andra sajter

😛 Vi heter Din Mamma och lirar Tenacious D-covers!

Eller näe, jag tror vi slutligen beslutat oss för namnet Hero Within. Vi lirar någon form av modern metal, den låt jag bidrog med tyckte dom andra påminde om Godsmack. 🙂

Annars var din mamma ett jäkla bra namn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Räknar dom med att du inte ska fatta att du kan begära högre lön?

det är väl ett incitament för att fidden ska jobba hårdare utan att behöva ge honom högre lön. däremot är han i en avsevärt bättre förhandlingsposition vid nästa löneförhandling och kan begära en högre ökning än han annars skulle fått.

Link to comment
Dela på andra sajter

det är väl ett incitament för att fidden ska jobba hårdare utan att behöva ge honom högre lön. däremot är han i en avsevärt bättre förhandlingsposition vid nästa löneförhandling och kan begära en högre ökning än han annars skulle fått.

Men kommer han att göra det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...