Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hellu hällååå 😄

Kaffet står klart 😉

Skötte kaffeåjtamåjtan i morse på jubbet och tuggade i mej X antal hela kaffebönor. That's some heavy stuff!

Postat

Lönen är alltjämt oförändrad dock. Måste ta tag i det där. Men snart är jag iofs president över universum, och då kan jag bestämma min egen lön har jag hört.

Räknar dom med att du inte ska fatta att du kan begära högre lön?

Postat

Jag gillar ju också Starro, och så Heiniken, Carlsberg, (Budweiser xD ) och Pilsner Urquel osv. Så är inte heller någon finsmakare direkt 😛 Finsmakare är väl om man tokgillar såna tockendäringa obskyra mörka Ale vars densitet och viskositet är tyngre och segare än tjära, bryggda i microbryggerier i de djupaste och mörkaste skogarna, och när man kan urskilja specifika smaker ur olika viner. Typ.

Alla vet vad du gillar.

Postat

😛 Vi heter Din Mamma och lirar Tenacious D-covers!

Eller näe, jag tror vi slutligen beslutat oss för namnet Hero Within. Vi lirar någon form av modern metal, den låt jag bidrog med tyckte dom andra påminde om Godsmack. 🙂

Annars var din mamma ett jäkla bra namn.

Postat

Jag o Pazo hade ju några jullov där vi hängde här hela nätterna, fram till 6-7 på morgonen varje dag xD Vände dygnet något kopiöst, sen sov till typ 16 på eftermiddagrna. 😛

I längsta?

Postat

Räknar dom med att du inte ska fatta att du kan begära högre lön?

det är väl ett incitament för att fidden ska jobba hårdare utan att behöva ge honom högre lön. däremot är han i en avsevärt bättre förhandlingsposition vid nästa löneförhandling och kan begära en högre ökning än han annars skulle fått.

Postat

Fick du ¨åka ambulans?

nä jag ringde till vårdupplysningen och de sa att jag bara skulle försöka vila bort det

själv trodde jag hjärtat skulle sluta slå när som. men det gjorde det ju inte, som tur är!

Postat

det är väl ett incitament för att fidden ska jobba hårdare utan att behöva ge honom högre lön. däremot är han i en avsevärt bättre förhandlingsposition vid nästa löneförhandling och kan begära en högre ökning än han annars skulle fått.

Men kommer han att göra det?

Postat

Men kommer han att göra det?

har faktiskt varit bra på det tidigare år. Första förhandlingen ökade jag 10%. Andra typ 6%. Då hade jag inte fått nya uppgifter.

Postat

det är bra fidden. bara fortsätta i samma anda!

pratade med vårdcentralen nu för att boka tid. de sa tvärt om: gå till akuten. jahaja.

Krya! 😮

Har du stressat på senaste?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.