slejnard Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Nej men jag har köpt säsong ett å två i Box 😮 så de blir att börja se. Inga spoilers tack. 😑
Fidden Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Vi pratade ju lite om introvärt häromdagen. Läste en mycket bra artikel som fick mig att förstå mig själv bättre och hur jag är. http://www.ingenjors...icle3793782.ece Tex att vara introvert inte behöver betyda att man är blyg eller ogillar sociala situationer, mer att man föredrar och behöver mycket egentid för att samla tankar och reflektera, samt att man ofta snabbt blir socialt utmattad. Sen att vara social inte betyder att man har social kompetens, utan även introverta kan besitta den förmågan i hög grad, men ogillar att vara i centrum. Kände igen mig på flera punkter i artikeln vilket kändes skönt och klargjorde lite. Denna är ganska bra annars..
slejnard Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Är kanske nog åxå lite introvert. Har blivit bättre sen jag blev sambo med världens bästa kvinna 🥰
Memphis Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Denna är ganska bra annars.. 😆 hahaha ja den stämde läskigt bra. 😄 Och bra sammanfattnig.
Memphis Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Nej men jag har köpt säsong ett å två i Box 😮 så de blir att börja se. Inga spoilers tack. 😑 Okej 😮 Jo den slutar såhär: hähä nä jag är på andra säsongen. 😛 Den e bra, lite brutal ibland men spännande o välgjord.
Memphis Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Är kanske nog åxå lite introvert. Har blivit bättre sen jag blev sambo med världens bästa kvinna 🥰 Naw 🥰
Micke H Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Fan va roligt Micke! Vad heter ni och vad lirar ni för stil? Jag gissar att ni heter Hammerfall2 och spelar powerjazz. 😕 Saknar att skriva musik, har ju lirat me coverband ett bra tag nu och det e väl kul o så, men inte så kreativt. 😛 Vi heter Din Mamma och lirar Tenacious D-covers! Eller näe, jag tror vi slutligen beslutat oss för namnet Hero Within. Vi lirar någon form av modern metal, den låt jag bidrog med tyckte dom andra påminde om Godsmack. 🙂
Micke H Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Okej 😮 Jo den slutar såhär: hähä nä jag är på andra säsongen. 😛 Den e bra, lite brutal ibland men spännande o välgjord. Mycket bewbs. 🥰 Nej, men jag har sett säsong ett och två, ska väl börja se tredje nån gång också. xD
Fidden Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Någon mer här som följt Games of Thrones? jorå, väntar med spänning på nästa säsong, men är ganska säker på att böckerna inte kommer bli färdigskrivna.
Memphis Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 😛 Vi heter Din Mamma och lirar Tenacious D-covers! Eller näe, jag tror vi slutligen beslutat oss för namnet Hero Within. Vi lirar någon form av modern metal, den låt jag bidrog med tyckte dom andra påminde om Godsmack. 🙂 😛 Låter nice. Så har du har slutat din förra band då eller lirar du i båda?
Zakyath Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 (redigerat) Vi pratade ju lite om introvärt häromdagen. Läste en mycket bra artikel som fick mig att förstå mig själv bättre och hur jag är. http://www.ingenjors...icle3793782.ece Tex att vara introvert inte behöver betyda att man är blyg eller ogillar sociala situationer, mer att man föredrar och behöver mycket egentid för att samla tankar och reflektera, samt att man ofta snabbt blir socialt utmattad. Sen att vara social inte betyder att man har social kompetens, utan även introverta kan besitta den förmågan i hög grad, men ogillar att vara i centrum. Kände igen mig på flera punkter i artikeln vilket kändes skönt och klargjorde lite. själv tror många jag är introvert, men jag är ju egentligen socialt inkompetent 😎 men solen går upp ändå om mornarna Redigerat 18 december 2013 av Zakyath
Micke H Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 😛 Låter nice. Så har du har slutat din förra band då eller lirar du i båda? Än så länge i båda. Vi får se vad som händer efter nyår.
slejnard Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Jahaja då börjas de med å va uppe lite längre...
Memphis Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Jag o Pazo hade ju några jullov där vi hängde här hela nätterna, fram till 6-7 på morgonen varje dag xD Vände dygnet något kopiöst, sen sov till typ 16 på eftermiddagrna. 😛
Memphis Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Blir inget Metaltown i år. Trökigt. http://tjock.se/sinnet/art/289612/metaltown_lggs_p_is/
slejnard Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Kanske strax sova då. Kollar stora fartyg på Discovery 😑
Fidden Postat 19 december 2013 Postat 19 december 2013 Försöker lära mig skriva på fånen på det där sättet när man typ drar fingret mellan bokstäverna utan att lyfta det. Går oväntat bra.
slejnard Postat 19 december 2013 Postat 19 december 2013 Jaså 😮 det lät svårt 😮 det kan inte jag 😮 Gomorron! 😄
Recommended Posts