Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Vi pratade ju lite om introvärt häromdagen.

Läste en mycket bra artikel som fick mig att förstå mig själv bättre och hur jag är.

http://www.ingenjors...icle3793782.ece

Tex att vara introvert inte behöver betyda att man är blyg eller ogillar sociala situationer, mer att man föredrar och behöver mycket egentid för att samla tankar och reflektera, samt att man ofta snabbt blir socialt utmattad. Sen att vara social inte betyder att man har social kompetens, utan även introverta kan besitta den förmågan i hög grad, men ogillar att vara i centrum. Kände igen mig på flera punkter i artikeln vilket kändes skönt och klargjorde lite.

Denna är ganska bra annars..

how_to_live_with_introverts_guide_printable_by_romanjones-d5b09fj.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej men jag har köpt säsong ett å två i Box 😮 så de blir att börja se. Inga spoilers tack. 😑

Okej 😮 Jo den slutar såhär:

hähä nä jag är på andra säsongen. 😛

Den e bra, lite brutal ibland men spännande o välgjord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va roligt Micke!

Vad heter ni och vad lirar ni för stil?

Jag gissar att ni heter Hammerfall2 och spelar powerjazz. 😕

Saknar att skriva musik, har ju lirat me coverband ett bra tag nu och det e väl kul o så, men inte så kreativt.

😛 Vi heter Din Mamma och lirar Tenacious D-covers!

Eller näe, jag tror vi slutligen beslutat oss för namnet Hero Within. Vi lirar någon form av modern metal, den låt jag bidrog med tyckte dom andra påminde om Godsmack. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej 😮 Jo den slutar såhär:

hähä nä jag är på andra säsongen. 😛

Den e bra, lite brutal ibland men spännande o välgjord.

Mycket bewbs. 🥰

Nej, men jag har sett säsong ett och två, ska väl börja se tredje nån gång också. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

😛 Vi heter Din Mamma och lirar Tenacious D-covers!

Eller näe, jag tror vi slutligen beslutat oss för namnet Hero Within. Vi lirar någon form av modern metal, den låt jag bidrog med tyckte dom andra påminde om Godsmack. 🙂

😛

Låter nice.

Så har du har slutat din förra band då eller lirar du i båda?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi pratade ju lite om introvärt häromdagen.

Läste en mycket bra artikel som fick mig att förstå mig själv bättre och hur jag är.

http://www.ingenjors...icle3793782.ece

Tex att vara introvert inte behöver betyda att man är blyg eller ogillar sociala situationer, mer att man föredrar och behöver mycket egentid för att samla tankar och reflektera, samt att man ofta snabbt blir socialt utmattad. Sen att vara social inte betyder att man har social kompetens, utan även introverta kan besitta den förmågan i hög grad, men ogillar att vara i centrum. Kände igen mig på flera punkter i artikeln vilket kändes skönt och klargjorde lite.

själv tror många jag är introvert, men jag är ju egentligen socialt inkompetent 😎 men solen går upp ändå om mornarna

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...