Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Gillar inte när en moderator låser en tråd utan att lämna en kommentar.

Håller med. Även om det är uppenbart ibland så tycker jag att det ska vara kutym.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävlar, nu skrev jag så att jag måste scrolla för att läsa mitt eget inlägg.

😆

Jo, där kom det där psykbrytet. Men innan dess tyckte jag att det var lite komiskt skrivet, ungefär som mitt trollande i mellotråden.

Har fan inte kollat in den tråden alls 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Sadam gör bra ifrån sig i Mello-tråden... 🙂 Penisfodral, liksom 😆

Missade Umemagnus tho 🙁

Är säker på att dom hade gått vidare om han hade haft penisfodral, men det kanske är svårt att spela nyckelharpa

med dylik klädsel. Det kanske trasslar in sej i strängarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lanserade en plagiatteori som jag inte tror på, argumenterade för den och fick anhängare, men dom kanske oxå

trollade. Hade lite tråkigt.

Lite kul när det händer tho 🙂

Är säker på att dom hade gått vidare om han hade haft penisfodral, men det kanske är svårt att spela nyckelharpa

med dylik klädsel. Det kanske trasslar in sej i strängarna.

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Kikar (som vanligt) runt på vend och kan störa mig på vissa saker. Bara för att någonting är urgammalt så är det per automatik "vintage" och värt en sjujävla massa pengar. Visst en DD-3:a är förvisso otroligt gammal men knappast värd 800-1000kr. Min gamla Mötorhead-tisha är jävligt vintage men inte fan är den värd några pengar. Man måste skilja på affektionsvärde och rent lurendrejeri.

En annan grej är när folk skriver någonting i stil med "asså, när jag köpte den här 199x så kostade den 10 000kr såatteeeeh..." Löjligt 😏

Såg en annons för ett tag sedan där någon krängde Analogman-pedaler och skrev något i stil med

Blabla-pedalen (Anlogman-mod). Väntade 2,5 år (!!!) på den här och nu säljer jag den för 1200kr

Wtf... Har du väntat i 2,5 år på en jävla pedal så säljer du den inte....eller? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså jaha... den har jag bara kikat lite i 😑 Proffs-Micke och Hen77:an dyker med livsglädje in närhelst Valle dyker upp. DET är lite roligt ☺️

Det måste vara en konspiration, jag måste fråga henber77

Mvh

AF

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...