Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)
Postat

Blöööörk våffelmätt

Postat

Efter lite sovningsbestyr är jag oppa igen! Idag ska jag mixa en annan version av Lugnet efter stormen. Jag gillar bägge cersionerna, vet inte vilken som är bäst. Ett så coolt gitarrsolo i den jag nyss mixat, satte det på första tagningen o gar aldrig klarat det igen. Den andra har så bra munspel o annat arr

Postat

Efter lite sovningsbestyr är jag oppa igen! Idag ska jag mixa en annan version av Lugnet efter stormen. Jag gillar bägge cersionerna, vet inte vilken som är bäst. Ett så coolt gitarrsolo i den jag nyss mixat, satte det på första tagningen o gar aldrig klarat det igen. Den andra har så bra munspel o annat arr

Synd att du inte kan klippa och klistra.

Postat

Jo, och man hade säkert blivit jävligt överraskad om det hade funkat.

Va menar du egentligen Att jag är förutsägbar? 😛
Postat

..och nu tipsar han om digitala mixers. Det som Nilsson INTE ville ha!

Det har brunnit ordentligt hos folk på detta forum.. 😄

Tom jag blir nästan förbannad.

Postat

640px-Hahaha_No_Owl.jpg

Helt oväntat kickar Sadam till med en uggling! 😮 Bara sådär rätt i nyllet på memphan 😆

Postat

Helt oväntat kickar Sadam till med en uggling! 😮 Bara sådär rätt i nyllet på memphan 😆

xD xD

Och vart fick du luft ifrån sade du? 😛

Postat

Tom-Hanks-is-a-lot-of-animals-meme19.jpg

😆 :lol:

xD xD

Och vart fick du luft ifrån sade du? 😛

Rösterna inuti mitt huvud 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.