Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är väl fan att internet inte ska funka när man betalar dyra pengar för det. Helg är det också, lär inte få tag på någon för felanmälan.... Blä

Postat

Köp en egen 😠

Ska du ha den till dina fotografiska bravur?

Nja det också men mer till design, 3D modellering, rendering etc.
Postat

Jag har en MacBook Pro! Men jag tänker inte sälja den. 😑

Bara 1? 😑😉
Postat

Var lite inne på Samsungs Laptop 9-serie också men faller ändå tillbaka till Mac, som jag aldrig haft men är sugen på.

Postat

Nu uppdaterade wexnet att det var driftstörning som påverkade ett stort antal kunder. Då var faran nästan över 😑

Jag läste Wettex först.
Postat

Köp en Mac, kör Windows virtuellt med Parallels så har du både och.

Postat

Nackdelen med Mac för min del är att det varken stöder mitt Cad-program eller min 3D-mus xD Men finns ju alltid bootcamp.

Ja precis, hade tänkt det ja.
Postat

Macworld lade ut en artikel för ett tag sedan att en MacBook var den bästa märkeslaptopen att köra Windows på.

Jag fann det väldigt ironiskt.

Postat (redigerat)

PC World skrev det för många många år sedan också. Mycket tack vare skärmen och touchplattan.

Redigerat av Linus
Postat (redigerat)

3lA4Owr.jpg

4x Mac Mini, 2x MacBook Pro. 😎

Redigerat av Linus
Postat

Det är deras USB 3-disk. Thunderbolt-disken finns där intill men syns inte pga. Samsung-skärmen.

Postat (redigerat)

eller så köper han vanlig dator och har 5000 kr kvar 😮

Fast det är kvalitén jag vill åt, och system som inte krånglar stup i kvarten, då är det värt att punga ut med mer. Har kört massa PC´s och det funkar sällan felfritt. 😛

Sen är det ju bygget ren ingenjörskonst och är så förbaskat snyggt vilket tilltalar mig som produktutvecklare. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Fast det är kvalitén jag vill åt, och system som inte krånglar stup i kvarten, då är det värt att punga ut med mer. Har kört massa PC´s och det funkar sällan felfritt. 😛

Sen är det ju bygget ren ingenjörskonst och är så förbaskat snyggt vilket tilltalar mig som produktutvecklare. ☺️

jag köpte en acer för ett par år sen för 4000. fungerar utmärkt 🙂 den dag den går sönder köper jag en ny. och när den går sönder en ny. då har jag betalat lika mycket som för din mac. hoppas det är jääävla bra kvalité på den.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.