CHAE Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Joppa Volvo, söpa vovve, knifa nån å såva sängen 😑
Algotezza Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Jobbet klart för dagen. Men först en java. Måste kolla om det finns några lussebullar kvar på kaffebordet. Sen ska det städas dass!
Algotezza Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Min hyllning till den svenska brandlarmsprovningen första måndagen i varje månad, med autentiskt ljud från Lund första måndagen i denna månad, 2 december. https://soundcloud.com/algotezza/first-monday-of-the-month-in
CHAE Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Slarvläste rubben till "Slappa tår [...]" varvid förvirring utbröt för några sekunder 😳😆
Micke H Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Micke äter tårta. 😠 Men är det metal?.. 😕 Det vete fan, men GOTT vare! 🥰 Fast jag tog en för stor bit, jag mår lite illa nu. xD
Naymari Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Nu ska jag ta en akffe, sedan gå och handla! Får ta paus i akustik-pluggandet innan jag blir galen. 😑
pjocke (oregistrerad) Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Ahhhh just ja. Ni ska på semester. Skönt YES! Mindre än en månad kvar nu, sjuuukt pepp 😄 Men jag hämtade inte passet. Jag åkte och köpte två cymbaler istället 🥰
pjocke (oregistrerad) Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Min hyllning till den svenska brandlarmsprovningen första måndagen i varje månad, med autentiskt ljud från Lund första måndagen i denna månad, 2 december. Festligt! Men visste du att de bara testar en gång var tredje månad nu för tiden? Jag fick det förklarat för mig förra gången, och trodde knappt mina öron. Visst var det varje månad förr i världen? Nu för tiden är det hur som helst första helgfria måndagen i mars, juni, september och december.
Memphis Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Det vete fan, men GOTT vare! 🥰 Fast jag tog en för stor bit, jag mår lite illa nu. xD xD vagott Fagott Bregott U nuts xD Men jag hämtade inte passet. Jag åkte och köpte två cymbaler istället 🥰 Helt rätt! 😄 Hade gjort precis samma sak om jag var du.
CHAE Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 [...] U nuts xD [...] Men jag då...? 🙁 Jag vill också vara nötter 🙁 :( 🙁😠🙁
Memphis Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Men jag då...? 🙁 Jag vill också vara nötter 🙁 :( 🙁😠🙁 Nop, går inte. Jag är allergisk mot för mycket nötter på samma gång.
SadamJR Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Nop, går inte. Jag är allergisk mot för mycket nötter på samma gång. Tänkte att jag skulle komma på en bra replik här men det gick inte.
Memphis Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Tänkte att jag skulle komma på en bra replik här men det gick inte. Jag var ju före dig med det så..
Algotezza Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Festligt! Men visste du att de bara testar en gång var tredje månad nu för tiden? Jag fick det förklarat för mig förra gången, och trodde knappt mina öron. Visst var det varje månad förr i världen? Nu för tiden är det hur som helst första helgfria måndagen i mars, juni, september och december. Räcker det inte med att starta larmet om det blir krig? Fast vad händer om krig utbryter på samma gång som larmet går? Ingen fattar nåt...
SadamJR Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Höll på att få en infarkt en gång när jag gick förbi larmet just som det satte igång. Hade det blivit krig kunde jag ha varit ur stridbart skick.
D Vibe Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Någon som vill köpa en gammal ABC800? Bjuder på kaffe när ni hämtar den 😉 http://www.tradera.com/luxor-abc-800-med-skarm-diskettstation-och-bandspelare-auktion_340854_198115781
Zakyath Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 tack men nej tack. vad kan man ha för nytta av en sån där?
CHAE Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Nop, går inte. Jag är allergisk mot för mycket nötter på samma gång. ...och ändå kan du hänga i längstah? 😮😛
SadamJR Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Någon som vill köpa en gammal ABC800? Bjuder på kaffe när ni hämtar den 😉 http://www.tradera.c...40854_198115781 Vad hade du tänkt att få ut?
Zakyath Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 nu har jag försökt använda mig av min särkompetens inom marknadsföring för att hjälpa en forumare. kanske inte mycket konkreta tips men förhoppningsvis har han fötterna på marken igen nu.
pjocke (oregistrerad) Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 nu har jag försökt använda mig av min särkompetens inom marknadsföring för att hjälpa en forumare. kanske inte mycket konkreta tips men förhoppningsvis har han fötterna på marken igen nu. Bästa sättet för att sprida musiken-tråden?
CHAE Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 nu har jag försökt använda mig av min särkompetens inom marknadsföring för att hjälpa en forumare. kanske inte mycket konkreta tips men förhoppningsvis har han fötterna på marken igen nu. Skönt att vi har Zak som styr uppe ute i storforum 😑
Zakyath Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Bästa sättet för att sprida musiken-tråden? svar ja hijackade visst tråden helt.. kanske beror på att de två kopparna kaffe jag druckit idag har varit den sista halvtimmen? kanske borde ta en liten paus här va ☺️
Recommended Posts