Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jobbet klart för dagen. Men först en java. Måste kolla om det finns några lussebullar kvar på kaffebordet.

Sen ska det städas dass!

Postat

Micke äter tårta. 😠

Men är det metal?.. 😕

Det vete fan, men GOTT vare! 🥰

Fast jag tog en för stor bit, jag mår lite illa nu. xD

pjocke (oregistrerad)
Postat

Ahhhh just ja. Ni ska på semester. Skönt

YES! Mindre än en månad kvar nu, sjuuukt pepp 😄

Men jag hämtade inte passet. Jag åkte och köpte två cymbaler istället 🥰

pjocke (oregistrerad)
Postat

Min hyllning till den svenska brandlarmsprovningen första måndagen i varje månad, med autentiskt ljud från Lund första måndagen i denna månad, 2 december.

Festligt! Men visste du att de bara testar en gång var tredje månad nu för tiden? Jag fick det förklarat för mig förra gången, och trodde knappt mina öron. Visst var det varje månad förr i världen? Nu för tiden är det hur som helst första helgfria måndagen i mars, juni, september och december.

Postat

Det vete fan, men GOTT vare! 🥰

Fast jag tog en för stor bit, jag mår lite illa nu. xD

xD

vagott

Fagott

Bregott

U nuts xD

Men jag hämtade inte passet. Jag åkte och köpte två cymbaler istället 🥰

Helt rätt! 😄 Hade gjort precis samma sak om jag var du.

Postat

[...]

U nuts xD

[...]

Men jag då...? 🙁 Jag vill också vara nötter 🙁 :( 🙁😠🙁

Postat

Men jag då...? 🙁 Jag vill också vara nötter 🙁 :( 🙁😠🙁

Nop, går inte. Jag är allergisk mot för mycket nötter på samma gång.
Postat

Festligt! Men visste du att de bara testar en gång var tredje månad nu för tiden? Jag fick det förklarat för mig förra gången, och trodde knappt mina öron. Visst var det varje månad förr i världen? Nu för tiden är det hur som helst första helgfria måndagen i mars, juni, september och december.

Räcker det inte med att starta larmet om det blir krig? Fast vad händer om krig utbryter på samma gång som larmet går? Ingen fattar nåt...

Postat

Höll på att få en infarkt en gång när jag gick förbi larmet just som det satte igång. Hade det blivit krig kunde jag ha varit ur stridbart skick.

Postat

Nop, går inte. Jag är allergisk mot för mycket nötter på samma gång.

...och ändå kan du hänga i längstah? 😮😛

Postat

nu har jag försökt använda mig av min särkompetens inom marknadsföring för att hjälpa en forumare. kanske inte mycket konkreta tips men förhoppningsvis har han fötterna på marken igen nu.

pjocke (oregistrerad)
Postat

nu har jag försökt använda mig av min särkompetens inom marknadsföring för att hjälpa en forumare. kanske inte mycket konkreta tips men förhoppningsvis har han fötterna på marken igen nu.

Bästa sättet för att sprida musiken-tråden?

Postat

Skönt att vi har Zak som styr uppe ute i storforum 😑

Postat

Bästa sättet för att sprida musiken-tråden?

svar ja

hijackade visst tråden helt.. kanske beror på att de två kopparna kaffe jag druckit idag har varit den sista halvtimmen?

kanske borde ta en liten paus här va ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.