Naymari Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 Tycker ni ska köra med en NES-gitarr istället (har tipsat om det förut på forumet): http://www.getlofi.com/?page_id=3715 Resonansen i den där måsta vara underbart värdelös! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 (redigerat) såatte 😮 Redigerat 19 februari 2013 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 Byt ut den stolen till en toalettstol så blir det en poopmobile 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 Tycker ni ska köra med en NES-gitarr istället (har tipsat om det förut på forumet): http://www.getlofi.com/?page_id=3715 Yo dawg, I heard you like games in your instruments so I put a NES in your guitar so you can play while you play. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 Yo dawg, I heard you like games in your instruments so I put a NES in your guitar so you can play while you play. What could I say; NES is more 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 What could I say; NES is more 🥰 Den du! Där fick du till det! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 Btw: grättis to slej som ska flytta ihop med tjejen 🥰😄 Skön bonus med studiohörna också i nya lyan 🥰 Den du! Där fick du till det! 😄 That's what she said 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 VA GÖ NI? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 (redigerat) Det bästa var väl umemagnus på nyckelharpa. Visste väl att jag såg Umemagnus! 😄 Dagens kundsamtal: Jag ringer till en kund för att stämma av några saker, och möts av följande mobilsvar: "Välkommen till Mats. Jag är...sjuk...och återkommer när jag är...frisk..." 😆 Min lillebror hade en liknande: "Hej, det är Ruben men jag kan inte svara nu. Du kan väl lämna ett meddelande.. så.. kanske jag... eh.. kanske.. ringer. " xD Den var slutsåld och jag var bara tvungen att signa upp mig för att få mail när den är tillgänglig igen. xD I felt my nerd sense tingling. xD Redigerat 19 februari 2013 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 VA GÖ NI? 😠 Lyssnar på Surrender med Cheap Trick 😑 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 Lyssnar på Surrender med Cheap Trick 😑 http://www.youtube.com/watch?v=th370QmFtk8 🥰 Trummisen påminner fanimig om Jacob Dahlin 😮😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 VA GÖ NI? 😠 Grämer mig över att jag gillar lönngreppbrädan såpass mycket på humbucker-telen att jag känner att jag snart måste skaffa även en standard-tele med en sådan 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 Grämer mig över att jag gillar lönngreppbrädan såpass mycket på humbucker-telen att jag känner att jag snart måste skaffa även en standard-tele med en sådan 😠 Va f... Nä nu jävlar! 😠😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 😳😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 Jag köpte nyss sim city 4 från origin för 89 spänn. Fett!! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 Jag köpte nyss sim city 4 från origin för 89 spänn. Fett!! 😑 Ah that bring bac memories. Minns när jag och min kusin lirade SimCity på vår Amiga 500. Vi gick verkligen in för det. Skissade på ekonomi och kartor och grejer... Those were the days 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 go kvällens! grejsar på med grejs här om ni undrar. Btw: grättis to slej som ska flytta ihop med tjejen 🥰😄 Skön bonus med studiohörna också i nya lyan 🥰 thanx dude. kommer bli awesome 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 en sån där nes-gitarr vill ja ha. 😮 ni kan köpa en åt mig i inflyttningspresent. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 Ah that bring bac memories. Minns när jag och min kusin lirade SimCity på vår Amiga 500. Vi gick verkligen in för det. Skissade på ekonomi och kartor och grejer... Those were the days 🥰 Riktigt kul e de! ☺️ Snart kommer ny Sim City som verkar riktigt fett! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 Jag köpte nyss sim city 4 från origin för 89 spänn. Fett!! 😑 Det köpte jag. Tyckte det var sämre än tidigare varianter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 go kvällens! grejsar på med grejs här om ni undrar. va GOTT!! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 (redigerat) Håller med! Simcity 3000 var mycket bättre än 4:an! Jag och du Saddam! 🥰 ni kan köpa en åt mig i inflyttningspresent. 😮 Får man komma på festen? 😮 Redigerat 19 februari 2013 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 Det köpte jag. Tyckte det var sämre än tidigare varianter. SimCity 3000 spelade jag mycket förr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 Lyssnar på Surrender med Cheap Trick 😑 http://www.youtube.com/watch?v=th370QmFtk8 🥰 Nej nu jävl........ 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 FETT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 februari 2013 Dela Postat 19 februari 2013 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts