Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ska bli mkt intressant att se. Han kommer snart tillbaka...

Har funderat över om han inte kommer tillbaka i annan skepnad eller liknande. Hårda tag i storforum på slutet.

Annons
Postat (redigerat)

Han kanske kommer tillbaka som hellvalle! 😄

Eller villervalle. En gammal tv-idol.

Edit - ok, nu begrep jag.

Redigerat av SadamJR
Postat

Nej, jag har träffat Dingis, och har sett bild på AF. De är garanterat två helt olika sorts personer. 😛

Men för fan memphan... nu fick du mig att spotta kebab över hela monitorn! xD
drloop (oregistrerad)
Postat

Undra hur Martin skall bli av med alla citat som folk gjort på hans inlägg?

Vilken knäpp vecka på forat. Bara en massa gnäll...

tack vettja längstah

Postat

Undra hur Martin skall bli av med alla citat som folk gjort på hans inlägg?

Vilken knäpp vecka på forat. Bara en massa gnäll...

tack vettja längstah

Börjar lukta lite Flashback över vissa medlemmar.

Postat

994084_10153547210115562_874166931_n.jpg

😆 Fyfan va kul xD

Jag tycker för övrigt det är rätt kul med människor som har "festivaler" som intresse. Vad gör du resten av året, sitter och kollar nya inbokade band på kommande festivaler och taggar i elva månader?

😛

Skaru på nån festival dårå?

Men för fan memphan... nu fick du mig att spotta kebab över hela monitorn! xD

Förlåt 🙁
Postat (redigerat)

Så hur var han irl?

Han är trevlig, men var blyg, tystlåten och gav ett intryck av osäkerhet på sig själv, så som jag förväntade mig, trots hans självsäkra tongång i inlägg på forumet där han alltid verkat väldigt bestämd och självsäker. Sen tror jag att om man lär känna honom så får man se en annan bild av honom. Var bara ett par timmar vi sågs. Redigerat av Memphis
Postat

Han är trevlig, men var blyg, tystlåten och gav ett intryck av osäkerhet på sig själv, så som jag förväntade mig, trots hans självsäkra tongång i inlägg på forumet där han alltid verkat väldigt bestämd och självsäker. Sen tror jag att om man lär känna honom så får man se en annan bild av honom. Var bara ett par timmar vi sågs.

Ok. Tänkte väl nåt sånt. Hade du träffat debatt oxå?

Postat

Ok. Tänkte väl nåt sånt. Hade du träffat debatt oxå?

Nop. Vore intressant att möta honom. Jag undrar hur det går för honom.
Postat

Nop. Vore intressant att möta honom. Jag undrar hur det går för honom.

Alla andra här har jag gjort mej nån slags bild av. Med honom var det omöjligt.

Postat (redigerat)

En tanke med att få mer ordning på forumet.

Har ju funnits ideér med att införa krav på personlig registrering, så man alltså inte är anonym, eftersom det ofta är en orsak till att folk säger mer än de borde och beter sig annorlunda. Motargumentet har ju varit att det förmodligen skulle göra att en stor andel medlemmar försvinner. Jag funderar då hur ett forum skulle se ut som har båda delarna, uppdelade i två sektioner, en anonym och en som man behöver registrera till Facebook tex, Det lär då bli en mer städad sektion och en lite mer plojty lojty som nu, och man kan välja. (Sen ja, det blir väl då dubbel uppsättning av alla avdelningar, och ja, det går ju även att göra fakekonton på fejjan) men på det stora hela skulle det nog funka, eller vad tror ni?

Redigerat av Memphis
Postat

Skaru på nån festival dårå?

Jag ska på Stockholm Fields i maj nästa år här i Stockholm. Ska se Metallica för första gången, ska bli sköj. ☺️ Men säg ingenting till tjejen, det är present till henne. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.