SadamJR Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Ska bli mkt intressant att se. Han kommer snart tillbaka... Har funderat över om han inte kommer tillbaka i annan skepnad eller liknande. Hårda tag i storforum på slutet.
SadamJR Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Jag köpte ett doftljus igår. Det är mysigt och luktar gott. Väldigt manlig 😠 Vilken doft är det?
slejnard Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Martin verkar ha påbörjat arbetet med att radera sina inlägg. 😮 Chillar soffa jag. 😑 Forumet låg nere. 🙁 Uppe nu! 😄
slejnard Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Valle fortsätter att hinta om sitt avhopp på fredag. Fan trot. Kan vi inte starta en kampanj där vi ber att han ändrar sig 😮 Gröna äpplen! 😮 De e gott 😑 Min första crush. 🥰 Snygg!
SadamJR Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Kan vi inte starta en kampanj där vi ber att han ändrar sig 😮 Funderade på en farvältråd imorrn, men jag vet inte.
slejnard Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Funderade på en farvältråd imorrn, men jag vet inte. Han kanske kommer tillbaka som hellvalle! 😄
SadamJR Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 (redigerat) Han kanske kommer tillbaka som hellvalle! 😄 Eller villervalle. En gammal tv-idol. Edit - ok, nu begrep jag. Redigerat 11 december 2013 av SadamJR
Pico Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Nej, jag har träffat Dingis, och har sett bild på AF. De är garanterat två helt olika sorts personer. 😛 Men för fan memphan... nu fick du mig att spotta kebab över hela monitorn! xD
SadamJR Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Han kanske kommer tillbaka som hellvalle! 😄 Han har tydligen bytt datum. Man kan inte lita på nån.
drloop (oregistrerad) Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Undra hur Martin skall bli av med alla citat som folk gjort på hans inlägg? Vilken knäpp vecka på forat. Bara en massa gnäll... tack vettja längstah
SadamJR Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Jäpp, det är stökigt, och diehard avrättar mej - igen.
Naymari Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Undra hur Martin skall bli av med alla citat som folk gjort på hans inlägg? Vilken knäpp vecka på forat. Bara en massa gnäll... tack vettja längstah Börjar lukta lite Flashback över vissa medlemmar.
Memphis Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 😆 Fyfan va kul xD Jag tycker för övrigt det är rätt kul med människor som har "festivaler" som intresse. Vad gör du resten av året, sitter och kollar nya inbokade band på kommande festivaler och taggar i elva månader? 😛Skaru på nån festival dårå? Men för fan memphan... nu fick du mig att spotta kebab över hela monitorn! xD Förlåt 🙁
Memphis Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 (redigerat) Så hur var han irl? Han är trevlig, men var blyg, tystlåten och gav ett intryck av osäkerhet på sig själv, så som jag förväntade mig, trots hans självsäkra tongång i inlägg på forumet där han alltid verkat väldigt bestämd och självsäker. Sen tror jag att om man lär känna honom så får man se en annan bild av honom. Var bara ett par timmar vi sågs. Redigerat 11 december 2013 av Memphis
SadamJR Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Han är trevlig, men var blyg, tystlåten och gav ett intryck av osäkerhet på sig själv, så som jag förväntade mig, trots hans självsäkra tongång i inlägg på forumet där han alltid verkat väldigt bestämd och självsäker. Sen tror jag att om man lär känna honom så får man se en annan bild av honom. Var bara ett par timmar vi sågs. Ok. Tänkte väl nåt sånt. Hade du träffat debatt oxå?
Memphis Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Ok. Tänkte väl nåt sånt. Hade du träffat debatt oxå? Nop. Vore intressant att möta honom. Jag undrar hur det går för honom.
SadamJR Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Nop. Vore intressant att möta honom. Jag undrar hur det går för honom. Alla andra här har jag gjort mej nån slags bild av. Med honom var det omöjligt.
Memphis Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 (redigerat) En tanke med att få mer ordning på forumet. Har ju funnits ideér med att införa krav på personlig registrering, så man alltså inte är anonym, eftersom det ofta är en orsak till att folk säger mer än de borde och beter sig annorlunda. Motargumentet har ju varit att det förmodligen skulle göra att en stor andel medlemmar försvinner. Jag funderar då hur ett forum skulle se ut som har båda delarna, uppdelade i två sektioner, en anonym och en som man behöver registrera till Facebook tex, Det lär då bli en mer städad sektion och en lite mer plojty lojty som nu, och man kan välja. (Sen ja, det blir väl då dubbel uppsättning av alla avdelningar, och ja, det går ju även att göra fakekonton på fejjan) men på det stora hela skulle det nog funka, eller vad tror ni? Redigerat 11 december 2013 av Memphis
Memphis Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 (redigerat) En lustig nyhet, på Mandelas minneshögtid vad tydligen dövtolken fejk, han gjorde inte alls teckenspråk, utan något konstigt hittepå 😳 But why? 😕 Obegripligt. Ska tydligen ha upprört många. http://feber.se/vide...d&v=NpPvGP_GUXs http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NpPvGP_GUXs Redigerat 11 december 2013 av Memphis
Micke H Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Skaru på nån festival dårå? Jag ska på Stockholm Fields i maj nästa år här i Stockholm. Ska se Metallica för första gången, ska bli sköj. ☺️ Men säg ingenting till tjejen, det är present till henne. 😄
Recommended Posts