Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)
Postat

Om man har en ytterdörr med ett stort fönster kan det vara bra att lära sig höra skillnad på porttelefonen och dörrklockan innan man går ut i hallen utan kläder för att öppna porten åt sotaren. Som egentligen står utanför ytterdörren med full insyn i hallen. Min sambo lärde sig denna läxa den hårda vägen imorse 😄

pjocke (oregistrerad)
Postat

Vad sa sotarn?

Jag vet inte, jag var för upptagen med att skratta åt sambon som gömde sig i sovrummet... 😄

Postat

Kära dagbok!

Idag har jag varit till sjukvården för omläggning och handpåläggning... 😳

Sedan åkte jag till Ica och handlade men glömde förstås att handla skumtomtar! Nu sitter jag här och dricker nyponsoppa!

HEDA!!

Postat

Nays video ju 😄

* * *

Har lunchat falukorv och potmos 😮

Inom kort: joppa 😏

Postat

Kära dagbok!

Idag har jag varit till sjukvården för omläggning och handpåläggning... 😳

Sedan åkte jag till Ica och handlade men glömde förstås att handla skumtomtar! Nu sitter jag här och dricker nyponsoppa!

HEDA!!

"Handpåläggning"... 🥰

Postat

Så du har snart städat hela lägenheten innan städhjälpen kommer?

GÖTT! 😄

Nä, men jag sopade golvet eftersom jag inte har nån dammsugare och sedan satte hon mej att moppa golvet. Det är inte städhjälp utan nån slags allmän hjälp som jag får en gång i veckan. Först skulle jag få hemtjänst, men då blev jag så sur på hemtjänstdamen att jag körde iväg henne. Det blev ett jävla liv och sedan kom man på den här lösningen.

Postat

Poäng om ni vet vilken serie låten kommer ifrån. 😑

Jag vet inte var den kommer ifrån, men den har varit med ofta i himym.

Postat

Jag vet inte var den kommer ifrån, men den har varit med ofta i himym.

Det jag tänkte på också. "kommer ifrån" kan vara felformulerat. Det är låten som är fast på kassetten i marshalls bil. ☺️

Är det förresten inte en ung Johnny depp i videon?

Postat

Vaknade med kaffeabstinens - huvudvärk - men har nu hällt i mej x antal koppar och fått kontroll på skallen...

Gig kl 14! 😮 riggat klart! 😮

PRO 😑

Najs! 😄

Postat

Jag tycker för övrigt det är rätt kul med människor som har "festivaler" som intresse. Vad gör du resten av året, sitter och kollar nya inbokade band på kommande festivaler och taggar i elva månader?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.