pjocke (oregistrerad) Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Om man har en ytterdörr med ett stort fönster kan det vara bra att lära sig höra skillnad på porttelefonen och dörrklockan innan man går ut i hallen utan kläder för att öppna porten åt sotaren. Som egentligen står utanför ytterdörren med full insyn i hallen. Min sambo lärde sig denna läxa den hårda vägen imorse 😄
pjocke (oregistrerad) Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Vad sa sotarn? Jag vet inte, jag var för upptagen med att skratta åt sambon som gömde sig i sovrummet... 😄
SadamJR Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Jag vet inte, jag var för upptagen med att skratta åt sambon som gömde sig i sovrummet... 😄 Är hon alltid lika social?
slejnard Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Ne, men det var nån (diehard?) som tyckte att det måste vara af om någon inte älskar Claes... Typ. okej på det viset. 😑
SadamJR Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Nu har jag sopat, så nu får dom komma och städa när dom vill.
Neosus Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Kära dagbok! Idag har jag varit till sjukvården för omläggning och handpåläggning... 😳 Sedan åkte jag till Ica och handlade men glömde förstås att handla skumtomtar! Nu sitter jag här och dricker nyponsoppa! HEDA!!
Naymari Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 (redigerat) Haha, hittade låten! Helt fantastisk musikvideo. http://www.youtube.com/watch?v=tbNlMtqrYS0 Redigerat 11 december 2013 av Naymari
CHAE Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Nays video ju 😄 * * * Har lunchat falukorv och potmos 😮 Inom kort: joppa 😏
Naymari Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Nays video ju 😄 Poäng om ni vet vilken serie låten kommer ifrån. 😑
Neosus Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Det går ju att moppa golv i rullstol oxå. Så du har snart städat hela lägenheten innan städhjälpen kommer? GÖTT! 😄
Micke H Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Kära dagbok! Idag har jag varit till sjukvården för omläggning och handpåläggning... 😳 Sedan åkte jag till Ica och handlade men glömde förstås att handla skumtomtar! Nu sitter jag här och dricker nyponsoppa! HEDA!! "Handpåläggning"... 🥰
SadamJR Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Så du har snart städat hela lägenheten innan städhjälpen kommer? GÖTT! 😄 Nä, men jag sopade golvet eftersom jag inte har nån dammsugare och sedan satte hon mej att moppa golvet. Det är inte städhjälp utan nån slags allmän hjälp som jag får en gång i veckan. Först skulle jag få hemtjänst, men då blev jag så sur på hemtjänstdamen att jag körde iväg henne. Det blev ett jävla liv och sedan kom man på den här lösningen.
Fidden Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Poäng om ni vet vilken serie låten kommer ifrån. 😑 Jag vet inte var den kommer ifrån, men den har varit med ofta i himym.
Naymari Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Jag vet inte var den kommer ifrån, men den har varit med ofta i himym. Det jag tänkte på också. "kommer ifrån" kan vara felformulerat. Det är låten som är fast på kassetten i marshalls bil. ☺️ Är det förresten inte en ung Johnny depp i videon?
Algotezza Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Vaknade med kaffeabstinens - huvudvärk - men har nu hällt i mej x antal koppar och fått kontroll på skallen... Gig kl 14! 😮 riggat klart! 😮 PRO 😑 Najs! 😄
Micke H Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Jag tycker för övrigt det är rätt kul med människor som har "festivaler" som intresse. Vad gör du resten av året, sitter och kollar nya inbokade band på kommande festivaler och taggar i elva månader?
SadamJR Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Valle fortsätter att hinta om sitt avhopp på fredag. Fan trot.
Guitar Nilsson Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Valle fortsätter att hinta om sitt avhopp på fredag. Fan trot. Ska bli mkt intressant att se. Han kommer snart tillbaka...
Naymari Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Jag köpte ett doftljus igår. Det är mysigt och luktar gott. Väldigt manlig 😠
Recommended Posts