Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vi vann iaf Norrbottensfinalen av rock-sm typ -93. Far out hette vi. 😑

Spelade funkig hårdrock mitt under grungevågen 😳

Sveriges seattle, jomenvisst.

Postat

Musikgrupp då 😛

Ja, tänk att slippa sitta och runka ihop låtar ensam vid datorn... Det var livet när jag spela trombon i vänsterns blås i Lund på 70-talet! Ibland blir det lite munspel och mungiga när vi har gäster.

Postat

Vintern är ju fantastisk, fast mest framåt februrari när det inte är riktigt lika mörkt. En såndär härligt krispig och torr kyla, och så lite sol och kaffe på det.

Postat

Ja, tänk att slippa sitta och runka ihop låtar ensam vid datorn... Det var livet när jag spela trombon i vänsterns blås i Lund på 70-talet! Ibland blir det lite munspel och mungiga när vi har gäster.

Håller du alltså på och blandar mungiga mm med såna där små syntpryttlar?

Postat

Jag tyckte du la ut dimridåer.

I Lund är det alltid dimma på vintern. I stället för snö. Vitt som vitt.

Postat

Är verkligen dingis AF? 😮

Nej, jag har träffat Dingis, och har sett bild på AF. De är garanterat två helt olika sorts personer. 😛
Postat

Håller du alltså på och blandar mungiga mm med såna där små syntpryttlar?

Här cykla jag ut till en skog i närheten för nåt år sen och spela mungiga och så svara fåglarna, sen la jag på lite synthpynt... Det skulle vara lite naturmystik och magi...

https://soundcloud.com/algotezza/alone-in-nature

Postat (redigerat)

AF är ju en tågfanatisk och rätt "speciell" snubbe långt uppe i Norrlandsskogarna. (Har fått ett o annat spännande Pm av honom 😛)

Dingis är en påläst och försynt kille som gillar skriva Fanzines och lära sig tala franska. ☺️ Saknar Dingis lite 🙁

Redigerat av Memphis
Postat

Nu är det snart jul och då brukar väl onkel Gote hälsa på i längstah? 😮

Postat

Mm. Segt som fan, man! 😑

Du och jag, memphan. Du och jag 🥰 Iofs sedan vi fick moa så har jag fått lägga ner stora delar av mitt pedanteri... 😱

Men du har kvar garderoben av luftkuddar och bubbelplast, ja?

Postat

Men du har kvar garderoben av luftkuddar och bubbelplast, ja?

Oh yes indeed. Man vet aldrig när man ska sälja av någonting 😄

Postat

Som mars å april här. Wunderbart med vårvinter.

Är verkligen dingis AF? 😮

Ne, men det var nån (diehard?) som tyckte att det måste vara af om någon inte älskar Claes... Typ.

Postat

Ne, men det var nån (diehard?) som tyckte att det måste vara af om någon inte älskar Claes... Typ.

Alla älskar väl Claes?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.