Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Var det så jag fick min?

Nope. 🥰

Är det någon typ av tvångshandling menar du? 😳

Snarare tvångstankar av typen "betyder det här att hon gillar mig, vill ha sex med mig och flytta in i villa med med mig?" xD

Annons
Postat (redigerat)

[...]

Snarare tvångstankar av typen "betyder det här att hon gillar mig, vill ha sex med mig och flytta in i villa med med mig?" xD

Helt okej page topper 🙂

Redigerat av CHAE
Postat

Nope. 🥰

Var det så jag fick min?

Postat

Tycker att den här ts är för rolig för att va af, men vem vet?

xD

Njaa, jag venne... Det är något som... Nåja, vi får väl se 😑

Postat

Pazo messade mig häromagen och berättade hur skönt det var att bakisbajsa.

Enligt Pazo; hur skönt är det? 🙂

Postat

Apelsin heter ju orange på engelska. Heter det orange för att den är orange, eller kallas det orange för att orangen är orange?

Postat

Gitarrerna uppe i övre vänstra hörnet är fucking weird.

😆

Jag tippar antingen på Vai-guror eller någon signatur-modell från Cheap Trick-snubben 😑 (framförallt den hjärtformade)

Postat

😆

Jag tippar antingen på Vai-guror eller någon signatur-modell från Cheap Trick-snubben 😑 (framförallt den hjärtformade)

Den hjärtformade ser definitivt ut som en Vai-gura jag sett honom lira med. Men dom andra? Jag trodde först gitarrerna hängde upp och ned eller nåt. 😳

Är det bara hos mig som loggan är borta eller är loggan borta hos er oxå?

...eller är JAG borta? 😮

Det ena utesluter inte det andra.

Postat

Den var slutsåld och jag var bara tvungen att signa upp mig för att få mail när den är tillgänglig igen. xD I felt my nerd sense tingling.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.