Algotezza Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 (redigerat) Nu har jag lekt lite med min Korg Volca Keys - det blev ett par låtar av det. And if you believe in me https://soundcloud.com/algotezza/and-if-you-believe-in-me Time to look forward https://soundcloud.com/algotezza/time-to-look-forward Kul att skruva på rattarna! Man blir kaffesugen med en gång! (Bilder från vår semester i Australien i juli) Redigerat 10 december 2013 av Algotezza
drloop (oregistrerad) Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Är du inte igång och modererar? Du vet att jag slutat.
Fidden Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Hur många längsathianer har spelar/har spelat i liveband? 😮 Mickeh vet jag ju... Nay lirade i band när han böjade hänga här. Grahn har lirat (?) i bluesband. Några fler? jag spelade bas i brossans band en gång. spelade en spelning, hånglade med nån brud, drack upp gaget och kände att det fick räcka så 😄
Guitar Nilsson Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Jeff Healy spelar bla Higway to hell, pianisten sjunger då---
CHAE Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Fick tips på denna grymma konsert av forumiterna. Gissa vem? http://www.youtube.com/watch?v=U5Qb-6Qkmlw Vad är det vi ska gissa på? Vem som tipsade...? 😕 mvh Undrande mor Äsch, jag ville bara få er att tro att jag har ett liv utanför forat, men det har jag naturligtvis inte 😄 Tokfrans där 😄
SadamJR Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Hur många längsathianer har spelar/har spelat i liveband? 😮 Mickeh vet jag ju... Nay lirade i band när han böjade hänga här. Grahn har lirat (?) i bluesband. Några fler? Jag hade studiomusiker.
Guitar Nilsson Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Hur många längsathianer har spelar/har spelat i liveband? 😮 Mickeh vet jag ju... Nay lirade i band när han böjade hänga här. Grahn har lirat (?) i bluesband. Några fler? Jag har spelat i band sen jag var ca 13 år. Är 58 nu o spelar som fan i band än. Undrar hur många år det blir? Jag har aldrig nånsin haft nåt uppehåll heller. Så j-a fint med Jeff Healy.
Guitar Nilsson Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Det var Martin som skickade länken. Martin och jag diskuterar livet via pm ibland. Han är en bra pojk, det är inte tu tal om annat.
Memphis Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Äsch, jag ville bara få er att tro att jag har ett liv utanför forat, men det har jag naturligtvis inte 😄 Jag menade mer att jag inte vet vad som finns bortom skärm och tangentbord xD Hur många längsathianer har spelar/har spelat i liveband? 😮 Mickeh vet jag ju... Nay lirade i band när han böjade hänga här. Grahn har lirat (?) i bluesband. Några fler? Jag lirar ju i livecoverband fast vi har inte lirat live än, räknas det då? 😛
Fidden Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Jag menade mer att jag inte vet vad som finns bortom skärm och tangentbord xD Jag kollade. Det är en vägg.
SadamJR Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Lägeneheten är så liten att jag måste ha järnkoll på alla grejer om det inte ska bli kaos. Hur ska det gå till?
Memphis Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Jag kollade. Det är en vägg. Tack, då slipper jag kolla efter själv!
CHAE Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 (redigerat) [...] Så j-a fint med Jeff Healy. Mjo JH är ju ball iofs. Bråzzan fick mig att börja lyssna på Joe Bonamassa. Vill även minnas att jag och debatt diskuterade JB och Fender Mustang-gitarrer back in the day. Saknar debatt och hans sköna haranger om precis allt 🙁 Faktum är att jag vart lite rädd för honom i början. Vet inte varför egentligen. Vart rädd för Demonproducenten och Valle också. Numera är jag mest rädd för att bli lika sympatisk som Linus och MAH LAZER 😄 Det kommer aldrig att hända though 😆 Det var Martin som skickade länken. Martin och jag diskuterar livet via pm ibland. Han är en bra pojk, det är inte tu tal om annat. Mjahapp. Redigerat 10 december 2013 av CHAE
Memphis Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Lägeneheten är så liten att jag måste ha järnkoll på alla grejer om det inte ska bli kaos. Hur ska det gå till? Placera allt du har i en stor låda i mitten av lägenheten, då blir det enkelt att ha järnkoll på vart allting är, och du slipper kaos, iallafall utanför lådan.
Algotezza Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Senaste remixen på Indaba. http://indaba.us/prDM
CHAE Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Lägeneheten är så liten att jag måste ha järnkoll på alla grejer om det inte ska bli kaos. Hur ska det gå till? Spika upp alla grejer på väggen; då kommer du garanterat att ha järnkoll.
SadamJR Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Kommer inte in på mitt spelkonto. Behöver dra ihop till lite julklappar.
Fidden Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Lägeneheten är så liten att jag måste ha järnkoll på alla grejer om det inte ska bli kaos. Hur ska det gå till? Acceptera kaoset.
CHAE Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Placera allt du har i en stor låda i mitten av lägenheten, då blir det enkelt att ha järnkoll på vart allting är, och du slipper kaos, iallafall utanför lådan. Dessutom kommer att han att tänka utanför lådan regardless så... win/win!
slejnard Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Hur många längsathianer har spelar/har spelat i liveband? 😮 Mickeh vet jag ju... Nay lirade i band när han böjade hänga här. Grahn har lirat (?) i bluesband. Några fler? Oj! Har spelat länge i olikA band. Både egen musik å covers. Hej längsta! 😄 åååå vilken lång arbetsdag. 😑
CHAE Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 [...] Jag lirar ju i livecoverband fast vi har inte lirat live än, räknas det då? 😛 Jag vet inte hur eller varför men jag slarvläste "McCoverband" wtf? 😳
Memphis Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Dessutom kommer att han att tänka utanför lådan regardless så... win/win! Oh u smartass xD
Fidden Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Enligt pålitliga vandringssägner på finforat är gamla länstaianen Dingbats i själva verket Analogfreak.
SadamJR Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Placera allt du har i en stor låda i mitten av lägenheten, då blir det enkelt att ha järnkoll på vart allting är, och du slipper kaos, iallafall utanför lådan. Spika upp alla grejer på väggen; då kommer du garanterat att ha järnkoll.
Guitar Nilsson Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 han får lite psykbryt ibland, thats all. Det är bra, det hör till allmänbildningen.
CHAE Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Enligt pålitliga vandringssägner på finforat är gamla länstaianen Dingbats i själva verket Analogfreak. 😮😆 Va f... Du har för mycket grejer 😄
Fidden Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Det är bra, det hör till allmänbildningen. En dag utan psykbryt är troligtvis dagen efter man dog.
Algotezza Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Oj! Har spelat länge i olikA band. Både egen musik å covers. Hej längsta! 😄 åååå vilken lång arbetsdag. 😑 Vad är "band" för något? Nåt med snöre typ?
Recommended Posts