Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Din............eh.....

Jag lider också av prestationsångest, kan ALDRIG leverera på beställning. Om någon säger nåt om att jag är kul, så är jag världens tråkigaste resten av dagen.

framförallt i det "riktiga" livet, bortom skärmar och tangentbord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad synd, det verkar ju ganska kallt och otrevligt ute.

ja alltså, innan någon slänger sig på mesknappen, jag vill poängtera att jag inte önskar att någon ska brinna inne. jag tänkte bara att det vore värre att brinna ute.

😕

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lider också av prestationsångest, kan ALDRIG leverera på beställning. Om någon säger nåt om att jag är kul, så är jag världens tråkigaste resten av dagen.

framförallt i det "riktiga" livet, bortom skärmar och tangentbord.

Eller så är du världens tråkigaste på beställning. Fan vet varför just denna ploppade upp i min skalle menneh.. kanske som någon slags jante-variant av denna?

http://www.youtube.com/watch?v=b9ygIvMtcdw

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lider också av prestationsångest, kan ALDRIG leverera på beställning. Om någon säger nåt om att jag är kul, så är jag världens tråkigaste resten av dagen.

framförallt i det "riktiga" livet, bortom skärmar och tangentbord.

Jag brukade ofta komma med roliga kommentarer som var mer dräpande än jag var medveten om. Har bättrat ej där. Träffar iofs inget folk längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många längsathianer har spelar/har spelat i liveband? 😮

Mickeh vet jag ju... Nay lirade i band när han böjade hänga här. Grahn har lirat (?) i bluesband. Några fler?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...