Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det finns midifiler i självaste trumprogrammet som man kan använda att pussla ihop färdiga komp med! Klippa, klistra och pussla är vad som gäller!

ad-beats-page.jpg

Ok. Tänkte att det fanns sån där hemkeyboardsfunktion oxå. Typ att har man hambo så hyar man hambo 1 2 3 med inbyggda fills där man bara trycker på en knapp. Det är lie snobbism i det där.

Annons
Postat

Ok. Tänkte att det fanns sån där hemkeyboardsfunktion oxå. Typ att har man hambo så hyar man hambo 1 2 3 med inbyggda fills där man bara trycker på en knapp. Det är lie snobbism i det där.

Nä tyvärr inga hemkeyboards i dessa program! Fast det vore lite smidigt ändå..

Dessa program är för oss stora coola proffsen! ☺️

Postat

Du har väl inte fått några gillanden.

Nej, syftade på Grahns inlägg före.

Men för att svara på din fråga mer allmänt; Jo det har jag, närmare 51st

xD

Postat

Tänkte på det med Martins fråga om att ta bort samtliga egna inlägg från forumet; det går ju att editera bort dem 😉

Postat

Det har jag aldrig sagt. [...]

Nähpp, då var det väl någon annan då

Tänkte på det med Martins fråga om att ta bort samtliga egna inlägg från forumet; det går ju att editera bort dem 😉

Tänkte också på det. 3000+ inlägg att ta bort. Jeflar, där har han onekligen att göra ett bra tag 😮

Postat

Nej, syftade på Grahns inlägg före.

Men för att svara på din fråga mer allmänt; Jo det har jag, närmare 51st

xD

Själv har jag massor. Obegripligt.

Postat

Herrejävlar, 673st!

Ja instämmer, obegripligt.

Jag vet inte varör. Jag hjälper nästan aldrig nån med nåt och jag får massor av skäll och varningar.

• Gilla 1
Postat

Menar du att martin är af?

Nope. Inlägget och nicket "Solstrålen" känns och låter AF.

Postat

Tänkte samma sak när jag läste det, men jag brukar å andra sidan sällan ha rätt xD

Tvekade i ett par sekunder men kollade upp historiken lite och är mer eller mindre säker.

Postat

någon verkar ju ha kallat honom fredrik, så vi verkar inte vara ensamma om denna misstanke 😛

Nu har ju iofs ganska många kallat MIG för fredrik också.... Såatteeeh.... Ja. Jo. Bussarna går bra och så.

Postat (redigerat)

Hatkampanjen mot Claes har ju varit AFs käpphäst i många år 😏

Givetvis kommer herr Sunshine/AF/Guitar_girl/etc att dementera att han verkligen är AF. På klassiskt AF-manér...såklart

Redigerat av CHAE
Postat

Hatkampanjen mot Claes har ju varit AFs käpphäst i många år 😏

Hängde inte delar av längsta med på det där tåget en gång också?

Postat

😆

Fidden e roli krapp. 🥰

Jåh ☺️ Memphy e åxå ein roli krapp 🥰

Hängde inte delar av längsta med på det där tåget en gång också?

Va...?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.