Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Faktiskt inte nu längre 😮

Han borde väl dyka upp här snart? 😄

Ja, nämner man Valle så kommer han som ett brev.....i brevlådan!

Det var faktiskt tanken med inlägget. Annars får man väl starta en avskedstråd så man får se vad som gäller.

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Digital Audio Workstation - som Cubase fast Soundation finns på nätet. Man kan spela in direkt också där.

Jag skämtade bara jätteroligt. Jag vet vad DAW är men använder det inte. Förstår mig inte på dom. Hatar dom datorerna.

Du är ju ute i storforum som fan numera. Varför har du ändrat dej?

"ute i storforum numera"... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skämtade bara jätteroligt. Jag vet vad DAW är men använder det inte. Förstår mig inte på dom. Hatar dom datorerna.

🙂 :) 🙂

Hur fixar du wav- o mp3-filer?

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen dum idé. När kan en tråd anses ha spårat ur, typ.

typ som längstah 🥰

När det tas till personangrepp, publiceras personuppgifter eller när ämnet kraschat och brunnit, gått OT och inte är en kunskapskälla längre?

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång sa sadam en sak som fick mig att fundera.

Något i stil med (fritt citerat) varför är det alltid de stora pjäserna som drabbar samman här på forumet? (slut på det fria citatet). Det där är intressant; jag kan förmoda och misstänka att en hel del prestige ligger bakom. Samtidigt bör det ju vara en smart grej att tänka sig för innan man gormar rakt ut; har man någon sorts vinstdrivande firma som sysslar med musik är det ju direkt olämpligt att fara med uttryck som "han/hon är en stor SKIT" på ett studio/musiker. Sänker man inte sig själv som affärsidkare?

Det borde väl ligga i ens eget intresse att hålla en god ton gentemot andra eller...?

Mycket sällan (typ aldrig) ser man exempelvis Yllet vräka ur sig elakheter?

mvh

Undrande mor

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

En gång sa sadam en sak som fick mig att fundera.

Något i stil med (fritt citerat) varför är det alltid de stora pjäserna som drabbar samman här på forumet? (slut på det fria citatet).

Det har jag aldrig sagt. Dessutom ligger jag lågt numera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det nån knapp i det där trumprogrammet du kör med så att man kan få intros och fills automatiskt eller måste man hålla på och klippa och klista?

Det finns midifiler i självaste trumprogrammet som man kan använda att pussla ihop färdiga komp med! Klippa, klistra och pussla är vad som gäller!

ad-beats-page.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...