Micke H Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 MICKEH! Haru sett att det har dykt upp lite klipp från tim schafers spel? Från typ 5:15 och framåt slutar jag tvivla på att det blir en ny klassiker! Yay! 😄 http://www.youtube.com/watch?v=uCgWal5wSy0 OMG! 😄 :D 😄 :D 😄
Memphis Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Memphis är alltid en lika trävlig och klad krapp ☺️🥰 Din lilla juver 🥰 xD
Micke H Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Jag undrar om dom gamla Monkey Island-spelen finns till Mac?
Micke H Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Åsså en länk på det. Fem pennor av fem möjliga för den.
Fidden Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Jag undrar om dom gamla Monkey Island-spelen finns till Mac? special edition som kom för några år sedan gjordes av någon anledning inte till mac 😏
drloop (oregistrerad) Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Jag undrar om dom gamla Monkey Island-spelen finns till Mac? Bara att köra någon emulator så vips så finns dom på mac
CHAE Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 special edition som kom för några år sedan gjordes av någon anledning inte till mac 😏 Guybrush Threepwood - too cool for school 😎 Bara att köra någon emulator så vips så finns dom på mac 😮 * * * Nu gick Grahn bananer i Bästa gitarrljudet-tråden...och han SVÄRDE!!! 😱 ...själv går jag nuts. G'natt krapparna 😄
Micke H Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Guybrush Threepwood - too cool for school 😎 😎 <-- too cool for sol
Micke H Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 special edition som kom för några år sedan gjordes av någon anledning inte till mac 😏 Bara att köra någon emulator så vips så finns dom på mac Såg att dom fanns till PS3. Verkar lite enklare att köpa dom där. xD
Memphis Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Fyra saker jag verkligen ser fram emot framöver: 1. Thailandresan om två veckor. 2. Se Dream Theater live för första gången, i Feb, STORT 3. Andra Hobbitfilmen 4. Börja plugga industriell design till Hösten (om jag kommer in)
Micke H Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Jag hade fel. 🥰 Jag älskar dig. Fyra saker jag verkligen ser fram emot framöver: 1. Thailandresan om två veckor. 2. Se Dream Theater live för första gången, i Feb, STORT 3. Andra Hobbitfilmen 4. Börja plugga industriell design till Hösten (om jag kommer in) Nummer två och tre, HELL YEAH! 😄 Öhum, alltså inte att jag inte är glad för din skull utan bara att jag också ser fram emot dom två. 😱
Neosus Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Gotta är vad det kommer att bli! Jag ser framemot att få lägga mig och sova. Gunatt!
Zakyath Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 nu har jag också julat upp det lite fast tills vidare har jag tydligen bara en svart ruta som avatar
SadamJR Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 .png fungerade däremot bra 😑 Snyggt. Vad är det? Va fan ska jag ha?
Zakyath Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 en svamp med lite tomtar omkring sig. sätt en julehatt på din smilfink
SadamJR Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 en svamp med lite tomtar omkring sig. sätt en julehatt på din smilfink Känns lite fantasilöst. Hade en idé men fick problem. Får testa imorrn.
Pico Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Nä, kör på för fan 🙂 Det behövs balans. Lite kul dock att det här måste vara andra gången i ordningen (vad jag vet) som proffs-Micke Ödmjuksson under olika former ber om att få bli raderad 😕😳 ...och varför sover aldrig Ekstasis??? Han pratar ofta om hur länge han varit vaken 🙁 Jag sover alltid! 😳
Recommended Posts