Micke H Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 DÄ blir pangkakor ikväll så att man får göra av med lite gammal mjölk! GOTT VA?????????????? 😠 Ska du ha gammal mjölk i pangkakorna? 😳
Neosus Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Ska du ha gammal mjölk i pangkakorna? 😳 Ja den håller sig längre än vad man tror! Kanon va? 😄☺️
Pico Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Ja den håller sig längre än vad man tror! Kanon va? 😄☺️ Sa kossan.
SadamJR Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Ja den håller sig längre än vad man tror! Kanon va? 😄☺️ Mjölken är god så länge den luktar gott, sen är den inte god alls, oavsett vad som står på paketet. Detta gäller all mat med undantag för surströmming.
Neosus Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Schuuu! ☺️😑 Fast surströmming smakar blä än hur man gör... 😱
SadamJR Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Schuuu! ☺️😑 Fast surströmming smakar blä än hur man gör... 😱 Jäpp. Mycket mat kastas helt i onödan. Surströmming bör alltid kastas.
drloop (oregistrerad) Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Här blir det bulgursallad och halloumi.
CHAE Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Fucking mayhem ute i storforum 😏 Längstah är, som vanligt, det mest trevliga stället 🥰 Mvh Fint ihop -79
SadamJR Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Fucking mayhem ute i storforum 😏 Jäpp. kan vänta med en ny tråd.
CHAE Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Jäpp. kan vänta med en ny tråd. Nä, kör på för fan 🙂 Det behövs balans. Lite kul dock att det här måste vara andra gången i ordningen (vad jag vet) som proffs-Micke Ödmjuksson under olika former ber om att få bli raderad 😕😳 ...och varför sover aldrig Ekstasis??? Han pratar ofta om hur länge han varit vaken 🙁
slejnard Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Ny bakade lusse bullar och lusse skorpor. 😑 Pådet
SadamJR Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Näpp. Var avstängd förra julen, om jag inte minns fel. Vill undvika det.
Zakyath Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 tror inte du skulle bli avstängd för det. tror inte du kommer bli avstängd alls, du brukar ju hålla god ton. du har iaf gjort det under en lång tid nu.
Memphis Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 skulle inte klicka vidare om jag var du Du klickade ändå? Vafan? Okej, skyll dig själv.. wait wait 3.. 2... 1... Alltså jag skojar inte, klicka inte mer nu
SadamJR Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 tror inte du skulle bli avstängd för det. tror inte du kommer bli avstängd alls, du brukar ju hålla god ton. du har iaf gjort det under en lång tid nu. Ja, vi får väl se.
Naymari Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 (redigerat) Ångrar lite att jag inte lyssnade så noga på fysiken i grundskolan. Akustiken är extremt mycket fysik så jag får ont i huvudet. Och varför kan inte amerikaner använda metersystemet? Feet är ologiskt. Redigerat 9 december 2013 av Naymari
Zakyath Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 (redigerat) skulle inte klicka vidare om jag var du Du klickade ändå? Vafan? Okej, skyll dig själv.. wait wait 3.. 2... 1... Alltså jag skojar inte, klicka inte mer nu Redigerat 9 december 2013 av Zakyath
CHAE Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 skulle inte klicka vidare om jag var du Du klickade ändå? Vafan? Okej, skyll dig själv.. wait wait 3.. 2... 1... Alltså jag skojar inte, klicka inte mer nu 😆 :lol: 🥰😄😛😎
Neosus Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 skulle inte klicka vidare om jag var du Du klickade ändå? Vafan? Okej, skyll dig själv.. wait wait 3.. 2... 1... Alltså jag skojar inte, klicka inte mer nu ..och det var dom längsta sekunderna i mitt liv... 😏😑😱
Memphis Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 (redigerat) 😆🥰😄😎 😄 ..och det var dom längsta sekunderna i mitt liv... 😏😑😱 Och dina bäst spenderade sekunder nånsin. ☺️ Redigerat 9 december 2013 av Memphis
Zakyath Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 jåh 😑 som nån skulle sagt 😕 och som jag just sa 😑 å så e d med d va !
Neosus Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Ny bakade lusse bullar och lusse skorpor. 😑 Pådet BUSSE LULLAR e gott!
Neosus Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 Jag begriper inte folk som inte begriper något som dom inte begriper det begriper inte jag! Begriper ni det?
Zakyath Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 det jag begriper är dunning-kruger-effekten den innebär att ju mindre man begriper desto mindre begriper man att man inte begriper något medan om man faktiskt begriper något så kan man inte begripa att man begriper något
SadamJR Postat 9 december 2013 Postat 9 december 2013 det jag begriper är dunning-kruger-effekten den innebär att ju mindre man begriper desto mindre begriper man att man inte begriper något medan om man faktiskt begriper något så kan man inte begripa att man begriper något Det förklarar en del, tror jag.
Recommended Posts