Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

HÄJ memphymän!!! 😄

HÄÄJ chaeman! 😄

Är precis hemkommen från Piteå, två flyg, två bussar och en Subway senare. Hälsade som sagt på syrran o hennes barn, blev en massa busande me dom, jag e verkligen inte van med barn så det var kul men seriously utmattande xD Hur orkar ni? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

HÄÄJ chaeman! 😄

Är precis hemkommen från Piteå, två flyg, två bussar och en Subway senare. Hälsade som sagt på syrran o hennes barn, blev en massa busande me dom, jag e verkligen inte van med barn så det var kul men seriously utmattande xD Hur orkar ni? 😛

va GOTT!! 😮 Nä buss med kids är ju lite av en prövning 🤪😛 Still åzum though 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här blev jullåten. Var lite på örat när jag sjöng så det blev kanske på topp om man säger så.

Svenska är svårt... känns alltid corny på nåt sätt.

https://soundcloud.com/99-julkalender-2013/ensam-jul

Bra som vanligt, loopen 😄

Jag känner igen din röst nånstans ifrån, det kan vara du som är han hansson de wolfe united eller kanske han i popsicle som sjunger när inte mattsson sjunger. Nån av dem är det nog.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra som vanligt, loopen 😄

Jag känner igen din röst nånstans ifrån, det kan vara du som är han hansson de wolfe united eller kanske han i popsicle som sjunger när inte mattsson sjunger. Nån av dem är det nog.

Han påminner lite om sångaren från Paus 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

gunatt!

Gonatt 😄

Har ikappläst nu, fan va ni skrivit 😠

Lycka te me operationen Grahnis 🥰

VEM VARE?! 😠

Jag förutsätter att Grahn längstah från op-bordet 😑

Op-syrran: Vi kan inte påbörja operationen; patienten vägrar att lägga ifrån sig moblien! Vi har redan satt in maxdos av lugnande! 😮

Operatören: jamen för fan, har inte någon sagt...

Grahn: måste...längstah....akffe...skum...tomte...fika.... kamelbule....

Operatören: ge honom en dos till. Make it a big one! 😠

Grahn: akffe...när får vi fika...akffe...akffe...akffe...akffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Hanson kan jag vara kanske men Jocke? (Paus)

Fast Jocke sjöng väl bara på en låt. Sedan var det någon annan som sjöng. Läskigt likt Jocke men det var inte han. I vilket fall som helst låter du som den andra (Jocke-kopian)

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Fast Jocke sjöng väl bara på en låt. Sedan var det någon annan som sjöng. Läskigt likt Jocke men det var inte han. I vilket fall som helst låter du som den andra (Jocke-kopian)

haha! Kopia på kopian. Ja vad blir det? 🙂

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Gonatt 😄

VEM VARE?! 😠

Jag förutsätter att Grahn längstah från op-bordet 😑

Op-syrran: Vi kan inte påbörja operationen; patienten vägrar att lägga ifrån sig moblien! Vi har redan satt in maxdos av lugnande! 😮

Operatören: jamen för fan, har inte någon sagt...

Grahn: måste...längstah....akffe...skum...tomte...fika.... kamelbule....

Operatören: ge honom en dos till. Make it a big one! 😠

Grahn: akffe...när får vi fika...akffe...akffe...akffe...akffe

😆 :lol: 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gonatt 😄

VEM VARE?! 😠

Jag förutsätter att Grahn längstah från op-bordet 😑

Op-syrran: Vi kan inte påbörja operationen; patienten vägrar att lägga ifrån sig moblien! Vi har redan satt in maxdos av lugnande! 😮

Operatören: jamen för fan, har inte någon sagt...

Grahn: måste...längstah....akffe...skum...tomte...fika.... kamelbule....

Operatören: ge honom en dos till. Make it a big one! 😠

Grahn: akffe...när får vi fika...akffe...akffe...akffe...akffe

😆🥰

Så vare nästan nu sist jag låg där... 😱😊

JAAA ja ska sova nu...

GNATT!

☺️😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Lycka te me operationen Grahnis 🥰

Taack! Den blir den 9:nde januari men har gjort förberedande redan nu (har fått en nefropyelostomikateter på vänster sida) så det kommer gå skitbra! Jag kommer ju få sova då oxå!

GONUTS!! 😊

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska kul ändå att Peter Svensson tydligen är mer känd från sitt lilla pausprojekt som han gjorde med jocke än som gitarrist i det där andra bandet, vad de nu heter, nåt klädesplagg kanske? Kan det vara pullover? Eller kofta? Eller var det jumper? Nä, det var några andra... Hmmmm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Taack! Den blir den 9:nde januari men har gjort förberedande redan nu (har fått en nefropyelostomikateter på vänster sida) så det kommer gå skitbra! Jag kommer ju få sova då oxå!

GONUTS!! 😊

Är du hemma nu då, med den där inne hela tiden?

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Jag förutsätter att Grahn längstah från op-bordet 😑

😄

Jag opererade fötterna förra hösten/vintern, vilket skedde under lokalbedövning. Mitt i alltihop ringde min mäklare, och hövlig som han var frågade han om han störde. "Nej", svarade jag samtidigt som kirurgen körde bensågen på högvarv. "Jag ligger på operationsbordet, så jag kan prata." Mäklaren lät lite lätt nervös under resten av samtalet 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...