Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

Så här blev jullåten. Var lite på örat när jag sjöng så det blev kanske på topp om man säger så.

Svenska är svårt... känns alltid corny på nåt sätt.

https://soundcloud.com/99-julkalender-2013/ensam-jul

För jävla skitbra, loopis!!! Kanske lite joxiga delaysvansar på sången men annars snyggt som satan! Me like! Fortsätt sjung på swensko godämmit, du gör det riktigt bra!

Fyra skumma tomtar av fem möjliga från Västerviksjuryn 🥰

PS Du låter inte alls som jag trodde 😳 DS

Link to comment
Dela på andra sajter

Musikproduktion 3år på Linneuniversitetet i Växjö! Började i September 😑

Hade jag varit yngre hade jag också gjort det.

Fast jag gick tre kurser i Creative Writing på Malmö högskola 2008 - 2010. Så texterna kan jag fixa åtminstone...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi bakade cognacsfikonkaka frugan o jag idag. Jag agerade köksassistent. Kakor blir godast analogt hoprörda. Fick slicka skålen. Blev halvt på lyset. Passande kaka till julkaffet.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

För jävla skitbra, loopis!!! Kanske lite joxiga delaysvansar på sången men annars snyggt som satan! Me like! Fortsätt sjung på swensko godämmit, du gör det riktigt bra!

Fyra skumma tomtar av fem möjliga från Västerviksjuryn 🥰

PS Du låter inte alls som jag trodde 😳 DS

Mixade i hörlurar och en del redigeringsmissar och annat jox. Får fixa det i veckan.

Tack för dina skummisar.

Hur skulle jag låta?

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, det beror väl på vad man letar efter..

Nä. Det berodde på att det var det som fanns tillgängligt. Det var skitsvårt att hittabt ex gammal country och blues på den tiden. Ibland kunde man få tag på nån gammal samlingsplatta som hette negerbluesens historia eller nåt liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mixade i hörlurar och en del redigeringsmissar och annat jox. Får fixa det i veckan.

Tack för dina skummisar.

Hur skulle jag låta?

Grümt ändå 🙂

Hmmm... inte som du lät 😕 Fast skit i det nu 🙂 Fortsätt sjung på svenska!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...