Jump to content
Annons

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag har min familj och är happy. Skriver faktiskt bäst låtar när jag mår bra. 🙂

Tack tack.

Annons
Postat

Så här blev jullåten. Var lite på örat när jag sjöng så det blev kanske på topp om man säger så.

Svenska är svårt... känns alltid corny på nåt sätt.

https://soundcloud.com/99-julkalender-2013/ensam-jul

För jävla skitbra, loopis!!! Kanske lite joxiga delaysvansar på sången men annars snyggt som satan! Me like! Fortsätt sjung på swensko godämmit, du gör det riktigt bra!

Fyra skumma tomtar av fem möjliga från Västerviksjuryn 🥰

PS Du låter inte alls som jag trodde 😳 DS

Postat

Musikproduktion 3år på Linneuniversitetet i Växjö! Började i September 😑

Hade jag varit yngre hade jag också gjort det.

Fast jag gick tre kurser i Creative Writing på Malmö högskola 2008 - 2010. Så texterna kan jag fixa åtminstone...

Postat

Vi bakade cognacsfikonkaka frugan o jag idag. Jag agerade köksassistent. Kakor blir godast analogt hoprörda. Fick slicka skålen. Blev halvt på lyset. Passande kaka till julkaffet.

drloop (oregistrerad)
Postat

För jävla skitbra, loopis!!! Kanske lite joxiga delaysvansar på sången men annars snyggt som satan! Me like! Fortsätt sjung på swensko godämmit, du gör det riktigt bra!

Fyra skumma tomtar av fem möjliga från Västerviksjuryn 🥰

PS Du låter inte alls som jag trodde 😳 DS

Mixade i hörlurar och en del redigeringsmissar och annat jox. Får fixa det i veckan.

Tack för dina skummisar.

Hur skulle jag låta?

Postat

ja, det beror väl på vad man letar efter..

Nä. Det berodde på att det var det som fanns tillgängligt. Det var skitsvårt att hittabt ex gammal country och blues på den tiden. Ibland kunde man få tag på nån gammal samlingsplatta som hette negerbluesens historia eller nåt liknande.

Postat

Förbannat träffsäker låt om min hemstad i Nilssonvänligt format 😉

Postat

Mixade i hörlurar och en del redigeringsmissar och annat jox. Får fixa det i veckan.

Tack för dina skummisar.

Hur skulle jag låta?

Grümt ändå 🙂

Hmmm... inte som du lät 😕 Fast skit i det nu 🙂 Fortsätt sjung på svenska!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.