Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hos mig (med Eldsräven) är sidan som vanligt f ö. Länktexten drar över till vänster men annars ingenting.

Postat (redigerat)

Sadam har julilska! 😄

Köpte några folköl. Har inte druckit sen juli.

edit - ej julöl dock.

Redigerat av SadamJR
Postat

Vilken känsla vill kvinnan kommunicera i den här bilden...?

palmer_MUTTERSTOLZ_pic_620x413.jpg

Stolthet? (som rubriken säger) Rädsla? Åtrå? Upphetsning?

Jag vet inte. Det jag vet är att det är en jätteJÄTTEkonstig bild... 😳😕🤪😱

Eller äh.. hon ser dundernöjd ut 😄

Postat

Jag har säkert skrivit det här förut, men är det inte konstigt när skidskyttarna skjuter ner alla prickar och kommentatorerna talar om prickfritt skytte?

Postat

Jag har säkert skrivit det här förut, men är det inte konstigt när skidskyttarna skjuter ner alla prickar och kommentatorerna talar om prickfritt skytte?

Eller hur?

@mickeh; grüm layout på bloggen nu 😮🙂

Just ja! Det måste jag kolla upp...

Postat

@mickeh; grüm layout på bloggen nu 😮🙂

...snygg blogg, Micke! 😄

Nä men tackar! 😮🥰

...eller staken i fönstret och kulor i grenen?

😱

Postat

Jag tycker för övrigt att typ Malung borde börja importera lamor. Då kan dom kallas för dala-lamor och spotta ur sig visheter. Eller bara spotta.

Postat

pxm's senaste flumgung är grümt! 😮🥰 Och "flumgung" är något bra i det här fallet ☺️ Me like!

Postat

hörde något sjukt skevt inatt av något relativt känt band som lät typ som pxms låtar fast med välpolerade proddar och lite mer spartanska arr. minns dock ej vad det var.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.