slejnard Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Huvva! Eller ja, ganska snygg. Eller så inte. Vad pysslar vi eg med. JULGARDINER I LÄNGSTA! 😮
SadamJR Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Vadå? Sidan är ju som vanligt. Blir förbannad på detta julmissbrukande.
CHAE Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Hos mig (med Eldsräven) är sidan som vanligt f ö. Länktexten drar över till vänster men annars ingenting.
SadamJR Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 (redigerat) Sadam har julilska! 😄 Köpte några folköl. Har inte druckit sen juli. edit - ej julöl dock. Redigerat 7 december 2013 av SadamJR
CHAE Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Den som har flest skumtomtar när han dör; vinner 🙂
CHAE Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Så länge man inte får en joppe bland skumtomtarna så är det okej 😮Nuförtiden vet man aldrig man man får med det man inmundigar
CHAE Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Vilken känsla vill kvinnan kommunicera i den här bilden...? Stolthet? (som rubriken säger) Rädsla? Åtrå? Upphetsning? Jag vet inte. Det jag vet är att det är en jätteJÄTTEkonstig bild... 😳😕🤪😱 Eller äh.. hon ser dundernöjd ut 😄
SadamJR Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Jag har säkert skrivit det här förut, men är det inte konstigt när skidskyttarna skjuter ner alla prickar och kommentatorerna talar om prickfritt skytte?
SadamJR Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Varför säjer man inte "bra urladdning" i stället?
Neosus Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Jag har säkert skrivit det här förut, men är det inte konstigt när skidskyttarna skjuter ner alla prickar och kommentatorerna talar om prickfritt skytte? Eller hur? @mickeh; grüm layout på bloggen nu 😮🙂 Just ja! Det måste jag kolla upp...
Neosus Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 ...och varför skulle vi inte kunna ha julgardiner i Längsta? 😠 ...eller tomtar på loftet?
Neosus Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 ...eller staken i fönstret och kulor i grenen? En blir förbajjad! 😠 [/spam]
Micke H Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 @mickeh; grüm layout på bloggen nu 😮🙂 ...snygg blogg, Micke! 😄 Nä men tackar! 😮🥰 ...eller staken i fönstret och kulor i grenen? 😱
Micke H Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 Jag tycker för övrigt att typ Malung borde börja importera lamor. Då kan dom kallas för dala-lamor och spotta ur sig visheter. Eller bara spotta.
CHAE Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 pxm's senaste flumgung är grümt! 😮🥰 Och "flumgung" är något bra i det här fallet ☺️ Me like!
Zakyath Postat 7 december 2013 Postat 7 december 2013 hörde något sjukt skevt inatt av något relativt känt band som lät typ som pxms låtar fast med välpolerade proddar och lite mer spartanska arr. minns dock ej vad det var.
Recommended Posts