Naymari Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 Piccola-flöjten måste vara djävulens instrument.
D Vibe Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 Min mobiltelefon är så full att systemet börjar krångla. Och därmed menar jag inte att hen är onykter och att magen är ur lag.
slejnard Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 😄 ge den en klaring! 😉 fatta....några timmar kvar sen är det helg! woooohoooo! ☺️😑
pjocke (oregistrerad) Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 Fatta.... nikotinfri över en vecka!!!!!!
D Vibe Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 Jag har varit nikotinfri i typ.. 34 år 😉 Men sockerfri är jag aldrig 🙁
D Vibe Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 Det är fan lurigt med socker. Finns så mycket dolt som man inte tänker på.. Svårt att bli kvitt med beroendet då.
CHAE Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 Bara joppa ikväll och sedan ledig i tre (3) dagar 😄
CHAE Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 F ö har jag två stycken USK-elever med mig ikväll 😮 Kul med elever äre 😄
D Vibe Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 (redigerat) Det artar sig. Jag var övertygad om att min dotter var kär i Kapten Krok, men nu sa hon helt plötsligt "Jag älskar dig Jake". Hon ska inte hålla på med massa bad boys! (Referens: Se Jake och piraterna i Landet Ingenstans) Redigerat 5 december 2013 av D Vibe
CHAE Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 Det artar sig. Jag var övertygad om att min dotter var kär i Kapten Krok, men nu sa hon helt plötsligt "Jag älskar dig Jake". Hon ska inte hålla på med massa bad boys! (Referens: Se Jake och piraterna i Landet Ingenstans) Vad är det för fel på kapten Krok nu'rå...? 🙁
Micke H Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 Jag gillar mina kvinnor som jag gillar mitt kaffe. Heta och med något vitt i sig.
Neosus Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 Andra gången jag ligger inne på sjukhuset för att bli opererad men denna gången kom det in ett akutfall så då får man vänta ännu längre på operation! Kul! 😑
Micke H Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 Andra gången jag ligger inne på sjukhuset för att bli opererad men denna gången kom det in ett akutfall så då får man vänta ännu längre på operation! Kul! 😑 Vad är det för operation?
slejnard Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 Operation - mindcraft- Queensryche. 😑 Lycka till med operationen Neo! Jag gillar mina kvinnor som jag gillar mitt kaffe. Heta och med något vitt i sig. xD
pjocke (oregistrerad) Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 Jag gillar mina kvinnor som jag gillar mitt kaffe. Heta och med något vitt i sig. Själv gillar jag mina kvinnor som jag gillar min whiskey. 18 år gamla och fulla med kola.
Recommended Posts