CHAE Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 Drog f ö en jävligt rutten ordvits i Bästa gitarrljuds-tråden 😊 Saaaawry 😱
Neosus Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 Drog f ö en jävligt rutten ordvits i Bästa gitarrljuds-tråden 😊 Saaaawry 😱 Den va... Bra! 😄
Zakyath Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 (redigerat) Basen är ju sladdrig. Trummorna låter replokal... MEN jag gillar't. Gitarren är fortfarande frän som fan 😄 vad menar du med sladdrig? 😮 håller dock med om att den låter ganska illa 😆 trummorna är AD-standard tror jag med lite plåtreverb på, har inte börjat skruva med ljudet på dem än... sätter mest ihop nu för att kunna få instrumenten att spela väl med varandra - tar dock tid iom att man måste spela om det gamla när man spelar in något nytt 😆 Redigerat 4 december 2013 av Zakyath
CHAE Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 vad menar du med sladdrig? 😮 håller dock med om att den låter ganska illa 😆 trummorna är AD-standard tror jag med lite plåtreverb på, har inte börjat skruva med ljudet på dem sen... sätter mest ihop nu för att kunna få instrumenten att spela väl med varandra - tar dock tid iom att man måste spela om det gamla när man spelar in något nytt 😆 Som om strängarna är svingamla och nedstämda. Typ. 😕 Äh låt det ta tid; gillar låten so far och tror att du är något riktigt svängigt på spåret. Inte TV-programmet då'ra 😏
Zakyath Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 (redigerat) det var en väldigt precis beskrivning 🙂 köpte bas+en stärkare av en vän för några år sen för 500 kr, då hade han inte bytt strängar på kanske 4 år och det har inte jag heller gjort 😄 tänkte faktiskt köpa nya imorgon och se hur det blir. blir inte ljudet dugligt då är det nog att köpa ny bas.. sen e det ju drop-d också Redigerat 4 december 2013 av Zakyath
CHAE Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 det var en väldigt precis beskrivning 🙂 köpte bas+en stärkare av en vän för några år sen för 500 kr, då hade han inte bytt strängar på kanske 4 år och det har inte jag heller gjort 😄 tänkte faktiskt köpa nya imorgon och se hur det blir. blir inte ljudet dugligt då är det nog att köpa ny bas.. sen e det ju drop-d också Å ja ba öhhh o hadde rett lix mvh knug
CHAE Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 (redigerat) du kan dina basar ☺️ Indeed I do, my friend. Indeed I do 😑 * * * Den här tråden är lite skön 😄 TS frågar efter någonting och menar på att Har läst manualen och försökt googlat lite men inte fått fram ett svar som varit förståeligt för mig (musiktermer i engelska är inte min starka sida). varvid spöket Laban svarar medHar du kollat detta? http://www.native-in...um-bend-formant en länk där allt (inkl facktermer) står på...just det engelska. Edith: "i engelska" 😳😆 Redigerat 4 december 2013 av CHAE
Zakyath Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 blev sugen på att gå in och trolla lite... men ska nog avstå 😑
D Vibe Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 Älskar svenska: Krydda ditt bak efter egen smak Krydda din bak efter egen smak Inte konstigt att det är svårt att lära sig 😉
slejnard Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 Älskar svenska: Krydda ditt bak efter egen smak Krydda din bak efter egen smak Inte konstigt att det är svårt att lära sig 😉 De e knepigt språk vi har för den oinvigde. 😑 blev sugen på att gå in och trolla lite... men ska nog avstå 😑 Do it. Do it now!
Neosus Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 De e knepigt språk vi har för den oinvigde. 😑 Håller med! Så om folk viger sig så blir det bättre... 😛😑
Pico Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 Det är ju INTE ok att ha ont i ett öra och halsen. 😏 Ett öra och ett halset!
pjocke (oregistrerad) Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 blev sugen på att gå in och trolla lite... men ska nog avstå 😑 Do it. Do it now! Jag tog mig friheten att svara.
slejnard Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 Jag tog mig friheten att svara. Bra svarat! ☺️ Gonatt 😑
Recommended Posts