Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)

Hoho varje gång jag ser en same tänker jag på en grej som hände på jobbet för snart 15 år sedan.

Min kollega förvarade sina disketter i en låda i sin hurts. Eftersom diskettstölder var vanligt förekommande på den tiden på den platsen hade han satt en PostIt med sitt namn och texten "RÖR EJ!" på kartongen. Trots detta saknades snart ännu en diskett, varpå kollegan givetvis och med all rätt blev fullständigt rasande. Han skickade därför ut ett väldigt långt, väldigt argt mail till samtliga på kontoret, vilket avslutades ungefär "Jag fattar inte hur jävla svårt det kan vara att ge fan i mina disketter! Det satt ju till och med en lappjävel på lådan!", varpå en annan kollega helt kallt svarar "Det heter faktiskt same."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoho varje gång jag ser en same tänker jag på en grej som hände på jobbet för snart 15 år sedan.

Min kollega förvarade sina disketter i en låda i sin hurts. Eftersom diskettstölder var vanligt förekommande på den tiden på den platsen hade han satt en PostIt med sitt namn och texten "RÖR EJ!" på kartongen. Trots detta saknades snart ännu en diskett, varpå kollegan givetvis och med all rätt blev fullständigt rasande. Han skickade därför ut ett väldigt långt, väldigt argt mail till samtliga på kontoret, vilket avslutades ungefär "Jag fattar inte hur jävla svårt det kan vara att ge fan i mina disketter! Det satt ju till och med en lappjävel på lådan!", varpå en annan kollega helt kallt svarar "Det heter faktiskt same."

Ja, rätt ska va rätt. Idag tar man väl hela datorn. Utvecklingen går ständigt framåt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Dricker jag för mkt kaffi blir jag mer surmagad än vanligt och neutraliserar då med yoghurt - så kan jag fortsätta hälla i mej denna gudadryck... Nu billigare än nånsin!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoho varje gång jag ser en same tänker jag på en grej som hände på jobbet för snart 15 år sedan.

Min kollega förvarade sina disketter i en låda i sin hurts. Eftersom diskettstölder var vanligt förekommande på den tiden på den platsen hade han satt en PostIt med sitt namn och texten "RÖR EJ!" på kartongen. Trots detta saknades snart ännu en diskett, varpå kollegan givetvis och med all rätt blev fullständigt rasande. Han skickade därför ut ett väldigt långt, väldigt argt mail till samtliga på kontoret, vilket avslutades ungefär "Jag fattar inte hur jävla svårt det kan vara att ge fan i mina disketter! Det satt ju till och med en lappjävel på lådan!", varpå en annan kollega helt kallt svarar "Det heter faktiskt same."

😄

!!!!!!

Vackert! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoho varje gång jag ser en same tänker jag på en grej som hände på jobbet för snart 15 år sedan.

Min kollega förvarade sina disketter i en låda i sin hurts. Eftersom diskettstölder var vanligt förekommande på den tiden på den platsen hade han satt en PostIt med sitt namn och texten "RÖR EJ!" på kartongen. Trots detta saknades snart ännu en diskett, varpå kollegan givetvis och med all rätt blev fullständigt rasande. Han skickade därför ut ett väldigt långt, väldigt argt mail till samtliga på kontoret, vilket avslutades ungefär "Jag fattar inte hur jävla svårt det kan vara att ge fan i mina disketter! Det satt ju till och med en lappjävel på lådan!", varpå en annan kollega helt kallt svarar "Det heter faktiskt same."

😆 PK by the book

Link to comment
Dela på andra sajter

Läser om alla läckta lösenord till Fejjan m.fl. Och så säger de:

"Det vanligaste lösenordet som hittades i den ryska databasen var ”123456”. Det förekom som lösenord till cirka 15.000 konton."

Med risk att någon här faktiskt har det, men hur fan tänker man om man väljer ett sånt lösenord? 😛

http://www.dn.se/ekonomi/tva-miljoner-losenord-pa-natet/

Link to comment
Dela på andra sajter

Läser om alla läckta lösenord till Fejjan m.fl. Och så säger de:

"Det vanligaste lösenordet som hittades i den ryska databasen var ”123456”. Det förekom som lösenord till cirka 15.000 konton."

Med risk att någon här faktiskt har det, men hur fan tänker man om man väljer ett sånt lösenord? 😛

http://www.dn.se/eko...enord-pa-natet/

Vad har du för lösenord?

Link to comment
Dela på andra sajter

fan börjar bli bra krut i låten jag la upp igår. plånkade på lite bas och så. börjar bli rörigare nu, men det är bara å försöka få ihop alla rytmetiseringar så instrumenten spelar med varandra... å så ska det va tight såklart 😄 kanske stämt också..

https://dl.dropboxusercontent.com/u/54750323/intro.mp3

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

fan börjar bli bra krut i låten jag la upp igår. plånkade på lite bas och så. börjar bli rörigare nu, men det är bara å försöka få ihop alla rytmetiseringar så instrumenten spelar med varandra... å så ska det va tight såklart 😄 kanske stämt också..

https://dl.dropboxusercontent.com/u/54750323/intro.mp3

Basen är ju sladdrig. Trummorna låter replokal... MEN jag gillar't. Gitarren är fortfarande frän som fan 😄

Bättre iaf:

"chaeharlitenpenis2cm"

😮😊😱😕😳🤪😄😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...